Élénk kék színben pompázik a Pepsi legújabb zéró kólája, a Pepsi Electric
Vibrálóan élénk kék színű kóla, amely egyszerre több érzékszervünkre is hat? Igen, hiszen megérkezett a Pepsi Electric, amely felülírja a mindenki által ismert és megszokott élményt, amelyet a hagyományos kóla italok nyújtanak. Nem csupán lenyűgözően merész kinézetében, de ízében is képes újítani – méghozzá cukormentesen. A meghatározó szín- és ízvilágú Pepsi korlátozott ideig lesz elérhető, az élménye azonban hosszan elkísér.
A Pepsi Electric 2024 augusztusától érhető el, a márka ezzel az új ízzel meglepően új élménnyel gazdagítja a kólafogyasztás világát. A vadonatúj és teljesen egyedi ízű Pepsi Electric citrusossággal és jellegzetes electric kék színnel nyújt felfrissülést, mindezt teszi úgy, hogy ízben nem köt kompromisszumot, így minden kortyban maximális élvezetet kínál a fogyasztóknak.
A Pepsi idén globálisan újratervezte vizuális identitását, amellyel kezdetét vette a márka életének egy merészebb, új korszaka. Júniusban Dzsúdló új dalának virtuális koncertjeit élvezhették a rajongók a Pepsi Zero city light plakátjain - Magyarországon először AR technológia segítségével – a következő állomásaként pedig megérkezett a Pepsi Electric, amely azokat az embereket ünnepli és támogatja, akik generációtól függetlenül szomjazzák az izgalmas és váratlan dolgokat, többek között a kultúra, a sport, a gasztronómia és a szórakozás területén. Jellegzetes megjelenésével és egyedi ízével a Pepsi Electric elsősorban azokat az embereket szólítja meg, akik kompromisszumoktól mentesen keresik az élményeket és magabiztosan szeretik megélni az izgalmas élvezeteket. A Pepsi Electric a márka arculatváltása óta az első új íz. Az új üdítőital már a márka megújult logójával, electric blue és fekete színeiben érkezett a boltok polcaira, amely a Pepsi jellegzetes vibráló hangulatát fejezi ki. A cukormentes Pepsi Electric lehetőséget nyújt a márka rajongói és a vele még csak ismerkedők számára, hogy a citrusos felfrissülést összekössék a látványos szórakozással, eddig még sosem tapasztalt módon. A limitált darabszámú termék sem lesz sokáig elérhető, így minden cseppjét érdemes kiélvezni. A #PepsiElectric hashtag használatával pedig másokkal is megoszthatjuk a garantáltan felemelő élményt.
„A Pepsi márkával folyamatosan azon dolgozunk, hogy újragondoljuk a megszokottat, mindezt úgy, hogy ne kelljen kompromisszumot kötni, hogy a kategóriák konvencióinak megkérdőjelezésével túllépjünk a saját határainkon. Ezt a szemléletet felhasználva mindent megteszünk annak érdekében, hogy tudjunk újat nyújtani azoknak a rajongóinknak, akik szomjazzák a váratlan és egyben nagyszerű dolgokat. Az új citrusos, zéró cukortartalmú kólánk csupán korlátozott ideig lesz elérhető, épp ezért arra biztatunk minden Pepsi-fogyasztót, hogy semmiképp se hagyják ki" - mondta Tuzi Alexandra, a Pepsi brand managere, aki kiemelte, hogy az Electric, csak a kezdet, hiszen több olyan innovációt is terveznek, amelyek kielégítik a friss és különleges ízek iránti nyitottságot.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez