Főnöki illat
Magába zárva egy férfi személyes küldetését a siker iránt, egy évtized alatt a BOSS Bottled egy klasszikus illattá vált, mialatt mindvégig modern és jelentős maradt a mai kor sikeres és az ambíciózus férfiúja számára is.
Ez a szimbolikus illat egy olyan időben jelent meg, mikor a férfi illatok piaca túlnyomórészt friss jegyek által uralt illatoktól volt zsúfolt. A merész férfiaknak szóló vanília illat a modernebb és vakmerőbb tartományok felé tört utat azáltal, hogy a férfiaknak szóló illatok iparágának fejlődésében egy jelentős mérföldkövet képvisel. A BOSS Bottled a férfiillatok globális piacán még mindig a top 10-ben szerepel, ezzel is tisztán demonstrálva egy igazi iikonikus illat kivételes sikerét.
Thomas Burkhardt, a HUGO BOSS illatokért felelős Global Marketing igazgató a következőképpen kommentálja a BOSS Bottled sikerét: “A megjelenés óta 50 millió eladott üveg bizonyítja a BOSS Bottled sikerét, így méltán válhatott klasszikus és a globális férfi illatok piacán minden idők egyik legnagyobb sikerű illatává.”
A BOSS Bottled férfi
A BOSS Bottled férfi sikeres. Szereti a kihívásokat, ambíciózus, olyan világban él, ahol minden lehetséges. Az illat megjelenését követően, 10 év elteltével is magában hordozza magabiztos férfiasságát.
BOSS Bottled – Az illat
Fejjegy
Egy kis ropogós piros alma megbolondítva a fahéj fűszerességével, mely egy érdekes, gyümölcsös és erőteljes kvalitást kölcsönöz az illatnak.
Szívjegy
Az illat szíve egy zöld virágos akkord – egy harmatos virágos jegy, tiszta és különlegesen élénk, a ropogós zöld geránium pikantériájával, mely a frissen kaszált fű illatára emlékeztet.
Alapjegy
Az olíva fás akkordja – mely az alapjegy alkotóeleme – a borostyán és a fa esszenciáját idézi. Vibráló és enyhén száraz, mely azon felül, hogy az illatnak mélységet kölcsönöz, egy erős férfias jegyet képvisel.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez