GROHE – dizájn, technológia, minőség
A GROHE németországi székhelyű családi vállalkozásból alig több mint egy évszázad alatt a világ vezető szanitergyártó márkájává vált. A jövő GROHE termékei, a német precizitás és szakértelem megőrzése mellett a japán spa életérzéssel és innovatív technológiákkal kiegészülve kerülnek az európai fogyasztókhoz.
A GROHE igazi sikertörténet, a cég 1961-ben lépett a nemzetközi piacra, 2007-ben megnyitotta modern düsseldorfi központját, és forgalma már ebben az évben átlépte az 1 milliárd eurós álomhatárt. A márka három alappillére a dizájn, a technológia és a minőség, amelyre épülve termékeikre különösen jellemző a hosszú élettartam, a praktikus és elegáns megjelenés, valamint a semmi mással nem összetéveszthető felhasználói élmény.
További fotókért, kattints a képre!
LIXIL Corp.-nel való összeolvadás során a japán cég nem változtatott a GROHE által képviselt értékeken, sőt egyes saját termékeibe is átvitte a német cég szakértelmét és márkanevét. A GROHE 2011-ben indította el saját SPA üzletágát, amelyhez termékfejlesztési és technológiai vonalon is hozzáadott értékként jelenik meg a japán SPA kultúra évszázados hagyománya. A GROHE innovatív termékei olyan megoldásokat hoznak a jövő fürdőszobáiba, amelyek digitális vezérlésű, okos technológiáival kuriózumnak számítanak majd az európai fogyasztók számára.
3D zuhany? Igen! Itt van a GROHE Rainshower® SmartControl 3D zuhany.
Az innovatív nyomógombos technológiával a személyre szabott zuhanyzás élménye még sosem volt ilyen egyszerű. Az all-in-one megoldás nem csak innovatív technológiájával nyűgőz le; az organikus dizájn stílust teremt a fürdőszobában és biztosítja a nyugodt zuhanyzás élményét. A szórósugár módját is közvetlenül a gomb megnyomásával választhatja ki, így a szórófej beállítására nincs többé szükség. Könnyedén keverheti is a különböző sugár mintákat - mint például a gyengéd GROHE PureRain zuhanysugarat a stimuláló TrioMAssage beállítással. A TrioMassage szórás kombinálja két masszírozó szórófej működését a dinamikus GROHE Bokoma funkcióval. A fej és kézi zuhany közötti váltás is csupán egyetlen gombnyomás. A könnyű kezelés érdekében minden iránytó gombot magyarázó jelzéssel láttak el, hogy az innovatív zuhanyrendszer használata örömteli élmény legyen.
A GROHE azonban nem csak a különlegességekre vágyókat szólítja meg. Az ár és minőség arányában termékei kiemelkedő értéket képviselnek, élettartamuk teljes ideje alatt kifogástalan működést és a fürdés maximális élvezetét biztosítják. Jelenleg forgalmazott körülbelül 40 különböző fürdőszobai termékcsaládból minden igény és fürdőszoba megtalálja a hozzá illő GROHE terméket.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez