Gucci kampány James Francóval
A 127 óra sztárja nem először ihlette meg a Gucci divatházat. 2008-ban a Gucci by Gucci illat arca lett, majd a márka „Made-to- Measure” szolgáltatását népszerűsítette.
A második bőr
A Made-to-Measure nem más, mint egyedi szabászat. A szabó által igazított ruhák kezdenek eltűnni, illetve megfizethetetlenségükből fakadóan egyre kisebb az igény a szolgáltatásra. Aki azonban legalább egyszer járt már ilyen „második bőrben”, tudja jól, nincs annál fesztelenebb érzés, mint amikor olyan zakó van az emberen, ami nem redőződik, nem feszül a háton, hanem mindenhol és mindenkor követi a test vonalát.
Made-to-Order és Made-to-Measure
A Gucci ház kétféle szolgáltatással készült: egyrészt a már meglévő kollekció modelljeit szabják személyre, másrészt pedig teljes körű tervezést és kivitelezést is vállalnak. Az anyag színétől, a gallér vonalvezetéséig mindenbe beleszólhat a kedves vásárló, sőt, kérésre monogramot is hímeznek a míves darabokba. Természetesen a cipőkről sem feledkeztek meg, ugyan ezek a konstrukciók vonatkoznak a lábbelikre is.
A reklám
Modern Mastroianniként fotózták Francót a tradícionális szolgáltatást reklámozó kampányhoz. Klasszikus vonalak a múltból és kortárs stílus keveredik, így James Franco vonásai és modern indivíduma tökéletesen passzol a Made-to-Measure üzenetéhez. Jelenleg öt amerikai Gucci üzletben lehet élni a lehetőséggel, de természetesen - igénytől függően - készülnek a szolgáltatás kiterjesztésére.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez