Határon átnyúló együttműködés a kreatív iparban
A városi közlekedési kultúra az elmúlt években jelentős változáson ment át, a gépkocsik száma szignifikánsan növekedett, de emellett a veteránautók is fénykorukat élik. Az egyedi megjelenést biztosító járművek pedig új piaci lehetőséget nyitottak a kesztyűgyártásban és az értékesítésben egyaránt. A piaci kínálatból jelenleg hiányzik a városi közlekedéshez illő, sportos megjelenést tükröző stílusos bőrkesztyű.
Ezt a piaci rést célozta meg a Szilvio Kft. (Pécs) és a Studio 33 (Eszék) közös határon átnyúló projektje az autóvezetéshez használható bőrkesztyűk márkaépítése kapcsán. A projekt célja tehát olyan termékcsalád fejlesztése, mely magas minőségű bőr felhasználásval, egyedi szín, stílus és anyaghasználat biztosításával lehetőséget ad valamennyi generáció számára az önkifejezésre, a kedvenc járművükhöz stílusban is illő viseletre. A határonátnyúló együttműködés keretében közös feladat a termékcsalád fejlesztése és a brand felépítése a tervezési fázistól kezdve a csomagolásig, s a késztermék piaci bevezetéséig (vizualizáció, online marketing).
A projekt megvalósítási időszaka 1 évet vett igénybe, melynek eredményei (új autós, motoros, biciklis bőrkesztyű modellek) egy bemutató keretében megtekinthetők a Szilvio Kft, 1861 Kesztyűmanufaktúra létesítményében Pécsett a Zsolnay Kulturális Negyedben.
A projekt megvalósítását a 2014-2020 Interreg V-A Magyarország-Horvátország Együttműködési (B-Light) Program támogatta.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez