Legyőzhetetlen
Az erőteljes férfiasság és latin identitás büszke hirdetője. Hős, akinek senki és semmi nem tud ellenállni. A régi időkben a sportolókat isteni jellemzőkkel ruházták fel, napjaink sportolóira szintén ideálként tekintünk. Ünnepeljük és imádjuk őket, a stadion istenei, de elsősorban férfiak.
Fantázia a győzelemről
Az Invictus hős már befejezte a versenyt. Ő nyert, ő a legjobb, a megpróbáltatásnak vége… de ez az élmény túl ismerős, túl szelíd…. Nagyon élvezi azt, ami ezután következik, az érzékek rohamát egy elsöprő győzelem után, a tömeg a vállán hordozza, letépik a ruháját; teste magán hordozza a siker jeleit és a csábító ígéretét még több, még érzékibb hódításnak. Ő az alapvető férfi ideál, a férfiasság nagyszerű példánya. Nyers férfiasság, már-már állatias. Ő az, akire a férfiak hasonlítani szeretnének, a nők pedig vágynak. A fizikumán túl a diadalmenete teszi őt a vágyak tárgyává. A győzelem nemcsak szárnyakat ad neki, hanem afrodiziákum is. Olümposz többi földre szállt fiával ellentétben, neki még humora is van.
Mosolya a végső fegyvere.
A győzelem illata
Ki ne álmodott volna arról, hogy egyszer bevonul egy stadionba vagy egy arénába, miközben a tömeg az ő nevét kántálja, és a vágy tárgyává válik. A félisten Invictus napjaink hőse, akit embersége és főként humorérzéke különbeztet meg az eposzi hősöktől.
Hogy az álomból valóság legyen, Paco Rabanne Véronique Nyberg-et (IFF) kérte fel, aki három másik parfümőrt toborzott a csapatába: Anne Flipo, Olivier Polge és Dominique Ropion. Több mint két és fél év kutatás és megfeszített munka eredménye ez a teljesen egyedülálló vágykeltő akkord.
Ez az érzékien friss kompozíció éles kontrasztot alkot a hagyományos férfi illatok megközelítésével. Nem egy könnyed nyári permet, sem egy hagyományos kölni, az Invictus egy nagyon strukturált illat, hangsúlyos alappal és mélységgel.
Hogy megalkossák, és elérjék ezt az érzékien friss jegyet, a hagyományos illatpiramist mellőzték; két fő, de teljesen ellentétes akkord köré építették fel az illatot. Az Invictus a szavak, az erő, az érzékek és értékek robbanása: egy friss-fás illat, erős és fűszeres.
„A frissesség és a vad érzékiség közti határvonal” – magyarázza Véronique Nyberg.
A trófea
Paco Rabanne az üveget Cédric Ragot, dizájnerrel terveztette, aki rögtön a serleg formára gondolt. Esztétikai és technikai döntések eredményeként született meg a trófea gondolata. Egy tárgy, mely új jelentést kapott, egy gyűjtői darab, egy trófea mely nemcsak szép, de praktikus is és könnyen használható.
A győzelem szárnyai
A logo és a betűtípus az ókoriak időtlen megjelenésére utalnak, a mai kor esztétikai elvárásainak megfelelően átdolgozva. Ez a századok közti átívelés adta meg a végső, erőteljes, férfias megjelenést. A (győzelem) szárnyai kiemelik a nevet, erőt és kisugárzást adva neki. Mint a babér, mely a hősök és hódítók másik jutalma, a szárnyak az Invictus külső megjelenésének legfontosabb elemei. A fémes és a matt szürke tónusok kombinációja az ősi szobrok és a sportolók medáljait juttatja eszünkbe.
A modern bajnok
Egy ilyen innovatív elgondolás egy rendkívüli ikont kíván. Paco Rabanne az ausztrál Nick Youngquest-et választotta az Invictus arcának. A harminc éves sportolóra nemcsak azért esett a választás, mert nagyon fotogén, hanem mert személyisége tökéletesen passzol az illat által képviselt értékekhez.
A steril szépségekkel és a röpke ideig híres celebekkel éles kontrasztot alkot Nick Youngquest erőteljes férfiassága. Figyelemre méltó izmok, mely végre megtöri a metroszexuális formákat, intenzív tekintet, egy mosoly tele ígéretekkel, ellenállhatatlan nyíltság.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez