Louboutin már nekünk is
A legtöbb férfi, akinek divatbolond, vagy cipőmániás barátnője, párja van, ismeri Christian Louboutin nevét. De Pirostalpas Cipész néven biztos beugrik.
A helyzet az, hogy nagyon divatos lett mostanában az összes olyan férfit, aki ad magára, és szereti, ha stílusosan fest a mindennapokban, metroszexuálisnak nevezni. Pedig az öltözködési etikett 2012-re teljesen megváltozott, erőteljes a "casual" (hétköznapi) térhódítása, amivel nincs semmi baj. A business look akár nőket, akár férfiakat nézzük, már nem az, ami akár 20 évvel ezelőtt volt, és az esti partyba se kell szabályoknak megfelelően felöltözni. Az, hogy sokan szeretnének kilógni a sorból, remek dolog. Az egyéniség kibontakoztatása sosem volt még ennyire elfogadott, mint 2012-ben.
A francia Christian Louboutin nem mondható konzervatívnak: klasszikusnak tűnő lábbelijeiben is van valami extra, valami csavar, nem beszélve az eleve bolondos, figyelemfelkeltő darabokról.
Kiemelt figyelmet szentel a szegecseknek, és a bohóckodásnak: a márka honlapján Mr. Louboutin például előszeretettel szerepel, mint „porondmester”.
Így készült el ez a mókás kis promóciós reklámspot is: a mester simán vállalta a főszerepet. Kevés ilyen jó kedélyű tervezőt ismerünk, a legtöbben inkább meghúzzák magukat a háttérben, nem kedvelik a rivaldafényt. Hát Christian Loubutin nem ilyen, és ezt nagyon szeretjük benne.
A Freddy Man névre keresztelt szuper, szegecses férfi lábbelijei már megvásárolhatóak a webshopban.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez