RAYMOND WEIL – a megfizethető luxus
A RAYMOND WEIL új kollekciója mutatkozott be az Andrássy úti Orex Palais-ban a sajtó képviselőinek és az Óraklub tagjainak. Az este folyamán László Boldizsár és Kónya Krisztina az óramárkához kapcsolódó opera áriákat énekeltek, néhány szerencsés részvevő pedig hintós városnézést és operajegyeket nyert a Don Giovannira. A RAYMOND WEIL új óráit és a márka zenéhez fűződő kapcsolatát Veera Collomb-Patton asszony, a márka területi értékesítési vezetője mutatta be.
Három generáció 35 éve a svájci óragyártásban
A RAYMOND WEIL igazi családi vállalkozás, amelyet a cég névadója 1976-ban alapított, éppen az óraipar válsága idején. A nagy ötlet az órák „demokratizálása” volt, olyan időmérők megalkotásával, amelyek függetlenséget és kreativitást testesítettek meg. Viselőjüket az elérhető luxus érzésével ajándékozták meg. A cég mottója ma is „A függetlenség: életérzés” szlogen, amely egyben a családi szemléletet is tükrözi. 1996-ban Raymond Weil veje lett az elnök-vezérigazgató, dinamizmusának köszönhető a cég nemzetközivé válása. Ő hozta létre a saját K+F részleget is, amely számos saját innovációval gazdagította az óragyártást. 2006-ban, a cég 30. évfordulóján már a harmadik generáció is csatlakozott a vállalatvezetéshez, a stabilitás, hagyomány mellett frissességet hozva a márka életébe.
A 35 éves évforduló idén a rubin ünnepe jegyében zajlik. A rubin, amely az egyik legértékesebb drágakő, a győzelmet, szeretetet, boldogságot és mindenekelőtt a szenvedélyt jelképezi. Kedvelt díszítőeleme a luxusóra gyártásnak, és jól szimbolizálja az órakészítés iránti mély elhivatottságot, amely a Weil-Bernheim családot most már több generáción át jellemzi.
Zenei inspiráció
Az alapító komolyzene iránti rajongása inspirálóan hatott az egyes kollekciókra, amelyek gyakran nevüket is egy-egy híres operáról, zeneműről kapták. Ilyen volt 1990-ben a parsifal kollekció, amellyel a márka számottevően megerősítette piaci pozícióját Svájcban. A don giovanni kollekció többek között a különleges GMT modell révén vált ismertté, majd jött a nabucco, a mechanikus szerkezettel készült férfi karóra kollekció, amely 200 méterig vízálló tokkal és high-tech anyagokból készült. A zenei indíttatás talán a 2010-es maestro kollekció útra indításában fejeződött ki legerősebben, amelyet idén egy 35 éves jubileumi kiadással gazdagítottak. Az évfordulóra készült 18 karátos aranyba foglalt, időtlen darab a RAYMOND WEIL órakészítői szakértelmének és a prezicitásának a mintapéldánya. A maestro ezen kívül holdfázis kijelzős, naptáras, kronográf és női változattal is bővült.
Az operahősök mellett mindig ott vannak a hősnők is
A RAYMOND WEIL életében a női kollekciók éppoly emblematikusak, mint a férfiaknak szánt sikerszériák. A 2006-os shine különleges és változatos számlapjaival, illetve szabadalomnak számító könnyen cserélhető karcsat-szíj megoldásával tette még ragyogóbbá viselőjét. Idén pedig a maestro mellett a hölgyekre gondolva a jasmine kollekcióval rukkolt elő a cég, amely törékenységet sugalló, ívelt vonalaival képviseli a nőiességet.
„ A függetlenség: életérzés”
A RAYMOND WEIL emblematikus kollekciójából, a freelancer modellcsaládból is bemutatásra kerültek a legújabb modellek. A freelancer név a cégmottóul is szolgáló függetlenséget tükrözi, amely már a kezdetektől fontos volt a márka számára, egyrészt az életstílusra, másrészt a cég családi jellegére és az órakonszernektől való különállásra vonatkozóan.
A freelancer finom eleganciájú kollekciója idén új kronográf modellel bővült, amely opálfényű számlappal és elegáns, kék mutatókkal készül. A freelancert hárommutatós, dátumos, illetve kronográf, vagy a billegőt a számlapnyílásban láthatóvá tévő változatban gyártják. A női változatok különlegessége pedig, hogy egyes modelljein a lünetta vagy az órajelzések gyémántdíszítést kaptak.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez