Radosa: Az utazás művészete
Képzelj el egy olyan klubot, ahova csak meghívás vagy ajánlás alapján lehet bekerülni, és csak olyan emberek a klubtagok, akiket egy közös cél vezérel: az élet legszebb pillanatainak kiélvezése, luxus környezetben, egyedülálló igényeiket kielégítve.
Ez a társaság valóban létezik, és tagjai büszkék rá, hogy a klub segítségével valóra válhatnak legmerészebb álmaik is, hiszen a Radosa Private Club teljes körű concierge szolgáltatást nyújt vendégeinek. Hogy mi is az a „concierge”? Honnan indult a Radosa? Magyarország mennyire érdekelt a témában? – október 19.-én a Gresham Palotába látogatott Radoslav Radosa és 21 lélegzetelállító hotel képviselője, hogy válaszoljanak kérdéseinkre és egy délutánt az utazás művészetének jegyében tölthessünk.
A Radosa sztori
1918-ban a legidősebb Radosa feleségével úgy határozott, elhagyja Prievidza városkáját, hogy Párizsban próbáljanak szerencsét. Az úr folyami hajón dolgozott, ahol megismerhette a luxust, a frakkok és tűsarkú cipők birodalmát, a felső tízezer életvitelét. Egészen az ötvenes évekig nem hagyták el Franciaországot, ám mikor visszatértek a keleti blokkba, Csehszlovákiába, akkor sem szerették volna feladni azt a nagystílű életmódot, amit Párizsban folytattak: Chanel No. 5 és szarvasgomba illatúak volt a francia mindennapjaik. A gyermekeiknek is csillogó életet ígértek, még akkor is, ha vajmi kevés lehetőség nyílt akkoriban az utazásra: tengerről, hegyekről, új kultúrák megismeréséről meséltek nekik, bízva abban, hogy álmaik valóra válhatnak. 1989 új dimenziókat nyitott meg a Radosa család előtt: az emlegetett világ, a célállomások elérhetővé váltak. Radoslava Radosa nagyapja művészetimádata, luxus iránti elkötelezettsége és álmai megvalósítása miatt hozta létre a Radosa Luxury Business Group-ot: a vágyak, az álmok, a kívánságok szakértőjét és teljesítőjét. Kelet és nyugat találkozását egy, világméretű csúcskategóriás klubban.
Közép-Kelet-Európa számos Radosa-partner országához 2011-ben csatlakozott Magyarország is, ami azt jelenti, hogy a luxus utazási klub valamennyi szállodájában magyar nyelvű concierge szolgáltatás is igénybe vehető. Természetesen már van egy hazai partnerszálloda is: a budapesti Kempinski Hotel Corvinus.
Mi is az a concierge szolgáltatás?
Magyar definíció nincs is a „concierge”-re, (eredetileg „házmestert” jelöl) ami teljes körű kiszolgálást, 0-24 órás készenlétet, extra kívánságok, és igények teljesítését jelenti. Nem csupán taxi-rendelést a portára, és epret pezsgővel a szobába: ha a svájci hotelben megszálló klubtag decemberben illatos, friss fügére vágyik, netán helikopterrel menne el golfozni egyet, kívánsága paranccsá lesz. Városi legendák szerint volt, aki tűző napon szeretett volna mozis hang- és képminőséggel filmet nézni egy karib-tengeri becah-en úgy, hogy a lábával nem szerette volna érinteni a forró homokot: vágya teljesült, homokra terített szőnyeggel és mini mobil-mozival. A concierge szolgáltatás nem ismer lehetetlent.
21 bemutatkozó szálloda, végtelen lehetőségek
A budapesti Four Seasons Hotelben megrendezett luxus turisztikai találkozón a mintegy 150 partner közül 21 ötcsillagos szálloda mutatkozott be a nagyérdemű előtt, hogy legjobb tudásuk szerint népszerűsítsék a csodálatos desztinációkat és a concierge szolgáltatást. A svájci Grand Hotel des Bains-től a cannes-i Majestic Barriere-en át a párizsi Plaza Athenee-ig megismerkedhettünk a legfelsőbb kategóriás hotelekkel, és extra szolgáltatásaikkal, különlegességeikkel, jellegzetességeikkel.
Varázslatos délután volt, a legfenségesebb városok luxus szállodái ha csak virtuálisan is, de megnyitották kapuikat: pár órára tapintható volt a kultúra, a szépség, a luxus a Gresham Palota Páva termében.
A legizgalmasabb hoteleket természetesen hamarosan bemutatjuk a Style.hu-n is, hogy képekkel illusztrálva és érdekes tudnivalókkal megspékelve az olvasók is belecsöppenjenek a 100%-os VIP életérzésbe.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez