Új üveggel domborít a Rézangyal
Egymillió eladott palack után új „köntöst” kap a márka.
A Rézangyal pálinkái 2006-ban kerültek Magyarország bárpultjaira. A márka mostanra hazánk egyik legismertebb pálinkája lett. Az egymilliomodik eladott üveget új dizájnnal köszönti a Rézangyal.
A Rézangyal hazánkban elsőként alkalmazta a blendeléses eljárást, amelynek során a legjobb pálinkafőzdék azonos gyümölcsből készült pálinkáit házasítja. A blendelés során a pálinkák értékei összeadódnak.
A Rézangyal az egymilliomodik eladott palack után új köntösbe bújtatja a minőségi tételek házasításával született párlatait. Az új üvegen tapinthatóvá válik a Rézangyal felirat és a pálinka emblematikus angyalkája is kidomborodik. Az új palackokhoz új szlogen is párosul: az 1 000 001. pálinkát „Minőség kidomborítva” jelszóval indítják útjára a hazai ital szakértői.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez