A Columbiáról
A Columbia Sportswear Company 1938-ban alakult, és azóta a kis regionális kalapforgalmazásból a világ egyik legnagyobb felsőruházati márkájává, valamint az Egyesült Államok vezető síruházati gyártójává vált. Az elmúlt évtizedben a termékújítások és az egyedülálló marketing stratégia erős forgalomnövekedéshez vezetett, miközben a cég tovább haladt a funkcionális és divatos ruházat fejlesztésében.
A Columbia kiterjedt termékkínálata ma már a felső ruházat, sportruházat, cipők és kiegészítők széles választékát öleli fel.
A családi vállalkozás élén Gert Boyle igazgatósági elnök , és fia, Tim Boyle, a Columbia elnöke és ügyvezető igazgatója állnak.
1984-től a Columbia márka ismertsége robbanásszerűen növekedett, amikor egy humoros és egyedi reklámkampányt indítottak el a Boyle-ok főszereplésével. Boyle Mama egy magas elvárásokkal rendelkező, házsártos munkafelügyelő szerepét játszotta a reklámokban, amelyekben feladatoknak veti alá a fiát, Timet, hogy tesztelje a Columbia ruhák sokoldalúságát és tartósságát. Ez az egyedülálló kampány azonnali és széles körű figyelmet keltett a társaság és továbbra is vezérli marketing programjukat.
1998-ra forgalmuk 3 millió dollárról 427 millió dollárra nőtt. Reklámjaikat ma milliók látják világszerte. Jellegzetesen amerikai humorukat talán egy kicsit át kell szabni, hogy megfeleljenek egyes külföldi piacoknak, de az üzenetet, hogy „Mama vigyáz rád”, mindenki érti.
Jelenleg a Columbia Sportswear több mint 1000 főt foglalkoztat világszerte. Vállalati székhelyük Portlandban, Oregon államban található. Termékeiket több mint 10 000 kereskedelmi partneren keresztül forgalmazzák 30-nál is több országban. A Columbia Sportswear arról híres, hogy olyan öltözékeket tervez, amelyek sokféle tevékenységhez és különböző időjárási viszonyok mellet használhatók. Minden egyes darabhoz gondosan választják ki megfelelő anyagot, melyet a nedvszívó képesség, vízhatatlanság, légáteresztő képesség, súly és tartósság alapján válogatnak.
Az Omni- Tech a Columbia Sportswear által kifejlesztett és levédett technológia. Azzal a céllal tervezik, hogy Önt szárazon és kényelemben tartsa még szélsőséges körülmények között is.
Vízhatlanság: mikroporózus bevonatot alkalmaznak az anyag belső oldalán. A vízmolekulák túl nagyok ahhoz, hogy áthatoljanak az apró pórusokon, így Ön száraz marad. Ezenkívül szupertartós víztaszító bevonatot alkalmaznak a ruhaanyag külső felén, amely a vizet még többszöri mosás után is lepergeti. Cipzárakat, zsebeket, szellőzőnyílásokat és kapucnikat is terveznek annak érdekében, hogy a ruha viselője számára a legjobb védelmet és értéket biztosítsák.
Légáteresztő képessége ugyanazok a mikroszkopikus méretű pórusok, amelyek megakadályozzák a víz beszivárgását, elég nagyok ahhoz, hogy lehetővé tegyék a pára (izzadság) elpárolgását, ezáltal megakadályozva azt, hogy Ön nedves legyen a saját verejtékétől.
Szélállóság: mivel a szél hidege. Önt percek alatt csontig hatolóan lehűtheti, az Omni-Tech-et úgy tervezték, hogy az a szelet teljes mértékben kizárja. A ruha meleg és kényelmes marad.
Hegesztés: a teljes vízhatatlanság elérése érdekében valamennyi varrást vízhatlan szalaggal szigetelnek.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez