A férfinak, aki tudja, honnan fúj a szél
A nyár beköszöntével az élet újra felpezsdül, a férfiak belevetik magukat a programok forgatagába, és mindent megtesznek egy-egy sikeres hódítás érdekében. A megjelenés, a sárm, a titokzatosság és a férfiasan kellemes illat biztos jelei annak, hogy tapasztalt férfival van dolgunk.
Az Old Spice legújabb, friss illatait kifejezetten olyan fiatal férfiak számára fejlesztették ki, akik képesek a nők figyelmét felkelteni sportos, mégis férfiasan elegáns stílusukkal. A négy új illat, a Kilimanjaro, az Aqua Energy, a Lagoon és a Whitewater egy fontos dologban megegyeznek: csak azoknak a tapasztalt férfiaknak ajánlott, akik tudják, honnan fúj a szél. A négy új illat megérkezése mellett további jó hír, hogy az Old Spice a Volt Fesztiválon beindítja Ügynök Akadémiáját, ahol a látogatók számos izgalmas próbatételen bizonyíthatják rátermettségüket, valamint tovább csiszolhatják titokzatosságukat.
Az Old Spice legújabb illatai remekül illenek a különböző férfitípusokhoz. A Kilimanjaro a kihívást kereső és kockázatot vállaló férfiak illata, melynek segítségével újra feltöltődhetnek. Az Aqua Energy hűsítő friss illatával kifejezetten az eltökélt sportolók számára ajánlott. A Lagoon a tiszta fejjel gondolkodó, a feladat minden részletére koncentráló férfiak illata, azoké, akik tisztában vannak a határokkal, mégis bártan feszegetik azokat. A Whitewater pedig inkább a tapasztalatkereső, mégis magabiztos férfiak választása.
Az új Old Spice dezodorok fő megkülönböztető jegye a speciálisan kifejlesztett és felhasznált parfümformula illatkaraktere. Egy illat elsődleges, másodlagos és alapjegyekből áll össze. Az elsődleges jegy a friss illat, amelyet legelőször érzünk meg egy dezodor vagy parfüm használata során, és amelyre az Old Spice fejlesztői különösképp figyeltek az új illat megtervezésekor.
Old Spice a Volt Fesztiválon
A fiatalok idén júliusban a Volt Fesztiválon, Sopronban bepillantást nyerhetnek egy titkos ügynök kiképzésébe. Az Old Spice segítségével a fesztiválon elkezdi munkáját az Ügynök Akadémia, ahol valamennyi látogatóból garantáltan tapasztalt ügynököt faragnak. Az Akadémia falain belül a következő feladatokkal várják az ügynöktanoncokat: súlyemelés, lövészet, a megfigyelőképesség tesztelése, vallatás és erőnléti edzés. A kiképzés sikeres elvégzését követően azért, hogy az ügynökök megjelenésükben is kellőképpen titokzatosak legyenek, bajuszt és napszemüveget kapnak ajándékba.
Miért épp az ügynökök?
Bár az Old Spice mindig követte a különböző korok és divatok trendjeit, mégis a fókuszban mindig a tapasztalt férfiak álltak. Jól tudjuk, hogy a tapasztalat önbizalmat, magabiztosságot ad, ami számtalan esetben hasznos lehet, különösen, ha egy hölgy meghódítása a cél. Minden férfi legtapasztaltabbja pedig nem más, mint egy titkos ügynök, aki rejtélyes, elegáns és lehengerlő. Gondoljunk csak a 007-es ügynökre a maga hűvös eleganciájával és megnyerő modorával. Ellenállhatatlanul vonzza a nőket. A nagy példakép, James Bond figurája az évtizedek alatt számos változáson ment keresztül, a különleges tudással rendelkező ügynökből a 90-es évekre egy elegáns megjelenésű, megnyerő modorú, sármos karakterré vált. A fejlődés az ezredforduló után sem állt meg, a mai, fiatalabb korosztály számára a tudás és az elegancia mellett a sportos, dinamikus megjelenés is elengedhetetlen.
Egy kis történelem
Az Old Spice sikertörténete 70 éves múltra tekint vissza. A márka az 1930-as években jelent meg a piacon, de igazán ismertté a II. Világháború ideje alatt vált, amikor is a katonák előszeretettel adták kölcsön egymásnak Old Spice kölnijüket, arcszeszüket és dezodorjukat, így vált egyre ismertebbé és elterjedtebbé a férfiak körében. A Világháborút követően az Old Spice főként az idősebb korosztály kedvelt márkája lett, majd a technológiai fejlesztések és megújult illatanyagok hozzáadásával lassanként a fiatalokat is meghódította. Neve ellenére napjainkra a márka teljesen megfiatalodott, a dinamikus, energikus, tapasztalt férfiak illatává vált.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez