A Lee Copper
Lee Cooper. Sokak számára az igazi "európai" márka, maga az "európai" farmer. Egykoron forradalmi újításával a márka védjegye volt egy korszaknak. Ma, a párizsi központból a világ minden tájára szállítják a világ egyik vezető márkáját, s védjegye a kiváló minőségű, tartós ruházattal.
A Lee Cooper cég a század első évtizedében alakult meg Londonba, alapítója Morris Cooper volt. Kezdetben speciális munka- és egyenruha készítésével foglalkoztak, majd az első világháború után- változatlanul családi vállalkozásban- cégüket megújították és megkezdték a speciális farmer alapanyag, a denim felhasználásával különféle divatcikkek gyártását, mind a nők, mind pedig a férfiak számára. Ez idő tájt védjegyezték a Lee Cooper márkát, melyet családi nevükből alakítottak ki.
Négy évtizeden át formálták és fejlesztették márkás termékeiket, míg nem az 50-es években vezették be a piacon a forradalmi újításnak számító előlcipzáros női nadrágjaikat, mely gyorsan tért hódított Nagy-Britániában, Franciaországban, majd pedig fokozatosan egész Európában.
A Lee Cooper világ egyik vezető farmer márkája, nevét az öt kontinens több mint hetven országában úgy ismerik, mint az igazi „európai farmer”-t. A márka és a cég minden terméke sikerét eredetiségének és az állandó minőségnek köszönheti. A Lee Cooper akkor is termelt és sikeresen forgalmazott, mikor sok más hasonló profilú céget elsöpörtek a termelési és gazdasági válságok.A különféle Lee Cooper termékek saját gyáraikban- így a denim kollekciók jelentős része is- készülnek. A gyártási folyamatokban állandóan a legújabb technikát és a legkorszerűbb technológiát alkalmazzák.
Ezen túlmenően termékeik- a szigorúan előírt alapanyagok és kellékek, valamint az állandóan megújuló műszaki paraméterek alapján- a cég állandó ellenőrzése mellett készülnek a licence joggal rendelkező országokban, így Magyarországon is. A cég tervező részlege a „Lee Cooper International” Párizsban működik. Az intézetben a mindenkori és a változó divatnak megfelelően az új irányzatok figyelembevételével tervezik és szerkesztik a modelleket.
A világ minden táján kedvelik a Lee Cooper márkát és az eredetileg a 15-25 éveseknek szánt termékeket ma már széles körben vásárolják szinte korhatár nélkül. A cég kreativitásával és dinamizmusával már nem csak terméket, hanem egy „életérzést” is kínál vevőinek, vagyis mindenkinek szól, ki fiatalnak érzi magát.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez