Amerika kultmárkája - Champion
Európában az I. világháború romjait takarítják el, miközben Amerikában egy új sportruházati cég kezdi meg működését, amely új trendet teremtett.
1919-ben New York-ban a Feinbloom-fivérek megalapítják a vállalatot, melynek Champion névre keresztelt termékei hamarosan megkezdik világkörüli hódító útjukat. Ebben az időben a mai értelemben vett sport még gyermekcipőben járt és a kezdetleges sportruházati kínálat nem tudta kielégíteni a szenvedélyes, vérbeli sportolók igényeit, ezért egyre többen érdeklődtek a divatos és funkcionális sportruházat iránt. Ezt a trendet ismerte fel a Champion, hogy aztán piacra dobja újabb és újabb termékkoncepcióit. Köztük pl. a „Hoodie“-t, a világ első műszálas kapucnis pulóverét. Kiötlői eredetileg melegítőnek szánták a kinti edzésekhez, ám a termék hamarosan a szabadidő eltöltésének állandó kísérője lett.
Az 1919-es alapítás óta a Champion kialakította a világ legnagyobb sportruházati árukínálatát. A Champion márkát több, mint 80 éve viselik híres sportsztárok és hétköznapi hobbisportolók. Ám a cég filozófiája azóta sem változott: A Champion igazi sportruházatot kínál, melyben a design és a funkcionalitás játssza a döntő szerepet.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez