Bosch szervíz- hibrid kerékpárokhoz!
Az idei nyár slágere az elektromos kerékpár volt a piacon (leggyakrabban Bosch motorral ellátott). Nem mindenkinek ismert, hogy a Bosch rendszerhez csak az általuk szervezett tanfolyamon megszerzett tudás, szoftver, diagnosztikai eszközök birtokában nyúlhat bárki.
2014 november 11.-étől hivatalosan is BOSCH eBike, hibrid, pedelec szervíz partner lettünk.
Mivel az újabb hibrid kerékpárok túlnyomó részt kezdik a nagyon jó minőségű Bosch rendszert használni (szerencsére) így elkerülhetetlen volt a minősítés megszerzése. Természetesen az általunk az egyik legjobbnak tartott, német Riese und Müller is kizárólag a szintén német Bosch ebike hajtásrendszert használja így a tökéletes szervíz igényelte is a tudást, minősítést. Természetesen más márkájú kerékpárok szervízelését is vállaljuk ha nem Bosch hajtásrendszerűek akkor is. Nem mindenkinek ismert, hogy a Bosch rendszerhez csak az általuk szervezett tanfolyamon megszerzett tudás, szoftver, diagnosztikai eszközök birtokában nyúlhat bárki. Tehát a házilagos tuningolások azonnal kizáróak a garancia alól. Mivel az ebike-ok tőlünk nyugatra óriási teret hódítanak meguknak így várható, hogy a hazai pár száz darabos piac is növekedni fog. Alkatrészt is csak az tud rendelni akinek megvan a vizsgája. Mivel az Evobike eddig is nagy hangsúlyt feketett a minőségi kiszolgálásra ezért a Bosch minősítésnek kimondottan örülünk. Kérdés esetén fordulj hozzánk bizalommal.
Pár műszaki tény amiért fontos a BOSCH szakszervíz:
- Mindenkinek a biztonsága érdekében javasoljuk, hogy ne is próbálja házilagosan boncolgatni a hibrid kerékpárját, mert elég veszélyes is tud lenni a rendszer.
- A lithiumion akkumulátorok például nagyon magas fokon (1100-1300 Celsius) égnek tehát nem érdmes a túl töltést próbálgatni.
- Akkumulátor bontást, cella cserét nem javasolunk és a gyár sem végez cella cserét, mert a minősítés és garancia nem biztosítható
- Az egységes CAN busz rendszer már nem feltárható harverkulcs nélkül
- Bármilyen nem szakszerű, bontás garancia vesztéssel jár
- A nem hivatalos tuningolások szoftverből vissza követhetőek így nem javasoltak
- Alkatrészt rendelni, beszerelni csak szakszervíz tud
- 2000-5000 Euró értékű hibrid kerékpárt nem érdemes kockáztatni
- Akár csak a láncáttétel nem megengedett változtatásával is elveszíthető a hivatalosan uniós pedelec-kerékpár minősítés
- Bármilyen hibakód esetén fordulj hozzánk vagy minősített szakszervízhez
Rövidesen részletes cikkben számolunk be a képzés részleteiről és a tapasztalatinkról.
Élménydús kerékpározást kívánunk!
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez