Az elmúlt években igazi hungarikummá vált az Audi kompkat sportautója, harmadik generációjával pedig tovább írja a TT-sikertörténetét. Az új modell legnagyobb erőssége az érzelmeket ébresztő formavilága és dinamikus menettulajdonságai. Az új Coupé hajtásrendszere illetve kezelő- és kijelző-koncepciója – köztük az Audi virtual cockpit – innovatív technikáival is kitűnik.
Az elmúlt években igazi hungarikummá vált az Audi kompkat sportautója, harmadik generációjával pedig tovább írja a TT-sikertörténetét. Az új modell legnagyobb erőssége az érzelmeket ébresztő formavilága és dinamikus menettulajdonságai. Az új Coupé hajtásrendszere illetve kezelő- és kijelző-koncepciója – köztük az Audi virtual cockpit – innovatív technikáival is kitűnik. |
|
Újdonság – Az Audi virtual cockpit, valamint a kezelő- és kijelző-elemek Utastere szintén az új Audi TT letisztult és puritán sportautó-karakterét erősíti. A középpontban a vezetőre összpontosító koncepció áll, minden kezelőelem a pilóta köré rendeződik. A hagyományos analóg műszerek helyett az új TT már az Audi virtual cockpit rendszerével készül. A vezető a 12,3 col képátlójú, teljesen digitális felület kétféle kijelzési módja közül választhat: a hagyományos nézetben a sebesség- és a fordulatszámmérő áll a középpontban, míg az „Infotainment” módusz olyan tartalmakra összpontosít, mint például a navigációs térképek, miközben a virtuális műszerek kisebb méretben jelennek meg.
|
forgatókapcsoló tetején kialakított érintőfelületet is kínálja, amellyel a vezető például egyszerűen nagyíthatja a térképeket. A menüstruktúra leginkább az okostelefonok rendszerére emlékeztet, s keresőfunkciót is kínál. Az Audi TT-t a világon egyedüliként a győri AUDI HUNGARIA MOTOR Kft. az gyártja, a harmadik generációs TT-k immár a teljes gyártási mélységet lefedve a 2013-ban megnyitott járműgyárában gördülnek le a gyártósorról. |
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez