Kulcsszó keresés /


A bajor metamorfózis – BMW X2 M35i xDrive

A BMW X2 második generációja járt nálunk. A 2017 óta piacon lévő, első generációs X2 forradalmi átalakuláson ment keresztül. Úgy gondolom, hogy egyértelmű áttörést fog jelenteni az újdonság, annak ellenére, hogy jelentős áremelkedéssel érhető el az új modell.

olvass tovább

Kifogástalan – Skoda Karoq Style 1.5 TSI DSG

Tudva lévő, hogy a Skoda, amelynek a neve Q-ra végződik, az biztosan SUV. Azt is megtanulhattuk már, hogy amennyiben K az első betűje a modell nevének, és nem E, akkor hagyományos erőforrás hajtja. Innentől már csak a középső betűkre kell koncentrálni. A méretsorrend közepén a Karoq áll, amelyről kijelenthető, hogy a kompakt crossover kategória egyik meghatározó modellje 2017-es megjelenése óta. A modellfrissítés utáni változat vendégeskedett nálunk.

olvass tovább

Az egészségmegőrzés és a prevenció népszerűsítésének elkötelezettje - Interjú Póda Tamással

  • 2023. január 11.

Póda Tamás 2017 óta irányítja a SYNLAB kereskedelmi és marketing területét. Az egészségmegőrzés és a prevenció népszerűsítésének elkötelezettje, focirajongóként pedig nem csak beszél róla, rendszeresen játszik is. Rajongva szereti családját és megvan benne az a kellő lazaság és kreativitás is, ami szerinte az egészégügyi pályához feltétlenül szükséges. Villámkérdéseinkre is a tőle megszokott precizitással válaszolt.

olvass tovább

Harmadszor is 308 – Peugeot 308 GT Pack HYbrid

Harmadik generáció óta nem változnak a számok a 308 esetében. 2007-ben váltott 307-ről 308-ra a számsorozat és ezt követően nem volt hova tovább folytatni, hiszen a 309-et egy régi típus foglalta, ezért Opel Astra módjára, elkezdtük számolni a sorozatokat. Ha pedig Astra, akkor azt is fontos kiemelni, hogy ez a széria már közös alapokon fut, a 2017-ben megvásárolt Opel márka legismertebb modelljével.

olvass tovább

A Polo Az új Golf – Volkswagen Polo 1.0 TSI DSG Style

A 2017-ben megjelent hatodik generációs Polo életciklusának felénél jár, így elérkezettnek látták a Volkswagennél, hogy frissítsenek a külsején és a belső térhez, illetve a kínált technikához is hozzányúljanak. Szó se róla, jól sikerült a művelet, így tudásában, kényelmében is a kompaktokhoz közelít már a Polo. Sajnos árában is.

olvass tovább

Ha lenne is baja, azt is megbocsájtanám – Dacia Duster Prestige Blue dCi 115 4WD

A második generációs Dustert 2017-ben került piacra, így elérkezett az ideje, hogy modellfrissítésen essen át az autó. Első ránézésre alig láthatunk különbséget, de a 2020-as évek színvonalára mindenképpen felhúzták az autót, amihez valóban keveset kellett hozzátenni. LED-es nappali menetfényt, komolyabb és mutatósabb központi kijelzőt kapott, de ami a legfontosabb, hogy továbbra is verhetetlen áron kínálja ezt a típust a márka. A Duster egy remek autó maradt és nem csak az ára miatt gondolom így, hanem azért, mert a vezetési élménye megfelelő.

olvass tovább

A hetes szám bűvöletében - Kia Stonic 1.0 ECO Dinamic+ Style

Nem az első alkalom, hogy a KIA 2017-ben megjelent kisméretű crossovere nálunk jár. A mostani apropója, hogy a leszűkített motorkínálat mellett, illetve azon belül, lágy hibrid (mild-hybrid) hajtást kapott. A háromhengeres, ezer köbcentis turbómotor 100 és 120 lóerős változatban kapható. Ebből az erősebbiket segíti a 48V-os akkumulátor, amelyet a csomagtér alatt helyeztek el.

olvass tovább

A legelegánsabb – VW Arteon TDI DSG

A kupé változatát a Passatnak CC-nek hívták korábban, majd pár évvel ezelőtt, egészen pontosan 2017-ben, megjelent az Arteon. Találgatások kezdődtek, hogy vajon az új név más kategóriát jelent-e, új típust vagy pedig csak a Passat árnyékából nőtt ki egy utód, amelyik saját névre és külön identitásra vágyott. A válasz az utóbbi, a hivatalos kommunikáció szerint, bár a közös padlólemezre tervezett kisebb - nagyobb autók miatt valóban nem volt ez egy egyértelmű kérdés vagy válasz. Tovább árnyalja a képet, hogy Kínában továbbra is Passat CC néven forgalmazzák a modellt.

olvass tovább

Túl jó volt, hogy megmaradjon – Skoda Citigo e iV

A Flottaman – nak köszönhetően egy olyan új autót tesztelhettünk, amely már sajnálatos módon nem elérhető az importőri árlistán. Az első elektromos Skodát. A Citigo pályafutása 2011-ben indult, majd 2017-ben minimális ráncfelvarráson esett át. 2019-ben kizárólag elektromos hajtással kezdték gyártani, de a komoly sikerének ellenére 2020-ban az a döntés született, hogy megszűnik a gyártása.

olvass tovább