Kulcsszó keresés /


Robotokat is épít az OMODA és JAECOO autók gyártója, a Chery Group

  • 2024. november 11.

A vevők tájékoztatását végző asszisztens egy autószalonban, vagy éppen az idős és magányos emberek otthoni egészségügyi felügyeletét ellátó segítő – számos területen lehet alkalmazni Mornine-t, a Chery Group és az AIMOGA közös fejlesztésű humanoid robotját. A Chery idei innovációs konferenciáján megmutatta, hogy a robotok már most is milyen sokoldalúan támogathatják az embereket és a vállalkozásokat.

olvass tovább

Szemben az árral - Peugeot 508 SW Allure 1,5 BlueHDI 130

Hívjuk klasszikus értéknek mostantól, ha egy autó nem SUV és nem hybrid. Unalmas lenne mindig azzal kezdeni a cikket, hogy végre egy kivétel, vagy azzal, hogy egyik az utolsók közül. Pedig valószínűleg igen, de azért, hogy kifordítsam kicsit, ezúttal nem temetni jöttem a hagyományos kombit, hanem dicsérni. Eljutottam oda, hogy szeretek szembe menni az autópályán és éppen emiatt nem szeretem a tucatautókat, nem szeretek 5-6 centivel magasabban ülni, mint 15 évvel a teherautósofőrökön kívül bárki ezelőtt és továbbra is mélyen hiszek abban, hogy a dízel autóknak van létjogosultsága. A Peugeot 508 SW tehát olyan gépkocsi, amit én kifejezetten szeretek, annak ellenére is, ha most éppen nem divat.

olvass tovább

Tudatosan – BMW X1 xDrive30e

Talán ilyen alaposan nem teszteltünk még modell sort, mint a vadonatúj BMW X1-et. Ez a széria teljes mértékben megtestesíti azt a koncepciót, amit pár évvel ezelőtt a BMW stratégiai célként felvázolt. Egy nagyon tudatos, kellőképpen racionális elképzelést, amely azt mondja, hogy minden meghajtásnak megvan a maga helye a piacon. Nem ördögtől való dízelt vásárolni, ha valaki sokat megy autópályán, szükség van a hagyományos benzinmotorra és fontos szerepet játszik a tisztán elektromos meghajtás is. A mostani tesztalanyunk a plug-in hybrid (PHEV) változat, annak is az erősebb változata, a 30e.

olvass tovább

Olyan, mint a Citroën általában. Nonkonformista! – Citroën C5 X Feel Plus 1.2l

A legnehezebb kérdés talán az, hogy mi is a C5 X valójában? Crossover, kombi, ferdehátú esetleg sportkombi? Mindegyik és valójában egyik sem. Egy autó, amely svájci bicskaként egyszerre kíván választ adni minden kérdésre. A családi autózás igényeire, a céges autókkal kapcsolatos elvárásokra, a divatra és végül, de messze nem utolsó sorban arra, hogy eladásokat mutasson fel a Stellantis csoporton belül a francia márka.

olvass tovább

Milyen szerszámokra lehet szükséged az autódhoz?

  • 2023. január 23.

Akinek volt már használt autója, az pontosan tudja a, hogy amellett, hogy egy autó nagyon hasznos lehet a mindennapokban, sajnos nagyon gyakori az is, hogy kisebb-nagyobb problémák lépnek fel a működése kapcsán. Természetesen mindenki azt szeretné, ha az autója mindig hibátlanul működne, de ez a legritkább esetben van így egy használt autónál. Sajnos már a vásárláskor is lehetnek rejtett hibák, de ha ezt sikerül is kiküszöbölni, egy többéves járgánynál előfordulhatnak meghibásodások „csak úgy”. Ha érzel magadban affinitást a saját kezű szerelésekhez, szükséged lesz egy megfelelő szerszám készletre is.

olvass tovább

Mivé lettél Zafira? – Opel Zafira-e Life L Elegance

Mondjuk azt, hogy következmény. Az elkerülhetetlen a vég előtt. Szomorú virágkor egy boldog új világban. A fény után csak a fotonok maradnak, de már azok is sötéten tűnnek el, mert az elektromos áramnak szüksége van rájuk. Szomorú vagyok és nem a Zafira miatt, mert az olyan, amilyen. Lehet benne dolgokat szeretni és vannak olyan pontjai, amelyet egyszerűen el kell fogadni. A szomorúságom inkább az eltűnt kort siratja, amikor még egy autó az volt, ami.

olvass tovább

A jövő elektromos – Volvo C40 Recharge Twin Pro

A jövő nem csak elektromos, hanem a svédek szerint vegán is. A C40 az első Volvo, amelyik kizárólag elektromos hajtással kapható. Az új világ, amely láthatóan újraírja a lehetséges elvárásainkat, amelyet egy autótól kaphatunk egészen új fejezetet nyit a Volvonál és úgy egyáltalán a presztízs márkáknál. Mit is jelent ez?

olvass tovább

Ízig-vérig Japán – Mazda CX-5 G194 AT Homura Plus

Ha visszaemlékezünk a 90-es évek autóira, akkor egészen precízen definiálható, hogy mit is jelent az a fogalom, hogy egy autó japán. A beltér, a minőség, a vezetési élmény és mondhatjuk, hogy az egész hangulat ezekben az autókban abszolút egyedi és mással összehasonlíthatatlan volt. Egy vágyott élmény, mindenki számára, akinek az ereiben a véren kívül némi benzin is folyik. Az évek során ez a különleges világ valamelyest elkopott és csak pár jármű maradt, amiben ezt még igazán érezni. Az egyik ilyen számomra a CX-5.

olvass tovább

Piaci belépő és kreatív hozzáállás – Suzuki Swace 1.8L Hibrid GL+ CVT 2WD

Szerintem egyáltalán nem kell azon fennakadni, hogy a Suzuki ki mert hozni egy autót, amelynek magasabb felszereltsége nyolc számjegyű összegbe kerül. Egyrészt azért, mert a tesztautónk, az alacsonyabb felszereltségű GL+ csupán 8,7 M forintba került (kedvezménnyel), továbbá és legfőképpen azért, mert ebben a kategóriában ilyenek az árak. És végül, de nem utolsó sorban pedig a full-hybrid autók technikai szintje természetesen magasabb árszintet követel, mint egy valamivel egyszerűbb mild-hybrid technika, amelyet jellemzően a Suzuki kínál.

olvass tovább