Kulcsszó keresés /


Az élet királya – Mercedes-Benz CLE 4Matic 450 Cabriolet

Ezzel a címmel folytatásos tesztsorozat is indulhatna. Hogy miért éppen a CLE Cabriolet esetében jutott ez a gondolat az eszembe? Mert a CLE önmagában is szinte hibátlan autó, amelynek tető nélküli változata egy másik dimenzióba emeli utasát. Ezzel a motorral pedig nem csak az érzés, hanem a hang és a teljesítmény is hibátlan. Óriási feeling. A jó hír pedig az, hogy nem kell feltétlenül a legerősebb motor, így a legmagasabb ár ahhoz, hogy mindezt megkapjuk, ha a teljesítményben hajlandóak vagyunk a kompromisszumra.

olvass tovább

Az egyetlen Mercedes, amelyik piszkosan is menő - Mercedes-Benz E300de 4Matic All-Terrain

Vannak tökéletes gondolatok, amelyek valamilyen oknál fogva nem terjedtek el eddig. Sok minden közbeszólhat, de talán a legfontosabb az időzítés. A Mercedes E300de több szempontból is kakukktojás miközben ritkán találkozhatunk ennyire jó koncepcióval, ráadásul mindez egy olyan köntösbe lett csomagolva, amely közel áll a tökéleteshez. Nagyon szeretném hinni, hogy a kérdés csupán az, hogy mikor fog elterjedni és nem egy izgalmas vadhajtása lesz az autóevolúciónak.

olvass tovább

Ha öregszel csak a játék ára lesz több – Mercedes-AMG GT 63 Coupé 4-Matic+

Nagyon nehéz helyzetben vagyok a GT 63 cikkel kapcsolatban. A legnagyobb probléma, hogy melyik irányból induljak, amikor erről az autóról beszélek. Leírhatom ugyanis az a rengeteg technikai különlegességet, vezetés és verseny támogatás kiegészítőt, amit belepakoltak ebbe a csodába. De írhatnék egy hosszú regényt az érzésről, a hatásról, amit ez az autó bennünk és a környezetünkből kivált. A kettő együtt nagyon nehezen hozható össze a terjedelmi határok miatt, igyekezni fogok.

olvass tovább

Az elektromos belépő – Mercedes-Benz EQA 250+

Tavaly év végén minimális modellfrissítésen esett át a Mercedes legkisebb elektromosa az EQA. A modell, amelyről röviden azt is lehet mondani, hogy a GLA osztály elektromos változata, még mindig divatos formával és hosszabb hatótávval csábítja magához a prémium minőséget kedvelőket.

olvass tovább

Stílus, stílusosan- Mercedes-Benz CLE Cabriolet

  • 2024. június 09.

Kevés jármű van, amely jobban megdobogtatná a szíveket, mint egy stílusos cabrio. A Mercedes-Benz pár hónappal a kemény tetős változat megjelenése után, Magyarországon is bemutatta a típus tető nélküli változatát. A CLE Cabriolet természetesen nem a tömegeknek szól, de a látványt szerencsére mindenki élvezheti. Nincsen tökéletesebb nyári autós kaland, egy szép napsütéses napon, mint lehúzott tetővel élvezni a haladást és az alkalmazott technológia révén a tökéletességet.

olvass tovább

Álló csillag az autógyártásban – Mercedes-Benz E 220 D Exclusive

Talán az utolsó Mercedes, amely az összes klasszikus értékkel rendelkezik. A vadonatúj E osztályt volt szerencsénk még egy hétig kipróbálni egy másik, az úgynevezett Exclusive felszereltséggel. Ennek legfontosabb ismérve, hogy a híres álló Mercedes csillag virít a motorháztetőn. Ha vannak szimbólumok, amelyek jelentenek valamit, akkor talán ez az egyik legismertebb. Ami pedig mögötte van az a megbízhatóság, elegancia és a magabiztosság. Az új E pedig ebből a szempontból évtizedek óta semmit sem változik. Csak modernebb, kifinomultabb lesz generációról generációra.

olvass tovább

Szépség és elegancia = siker – Mercedes-Benz CLE Coupé 300 4Matic

Az elmúlt időszakban kezdtem egyre jobban az érezni, hogy szembe megyek az autópályán. Mintha csak én hinném azt egyedül, hogy a jó alakú, szép és dögös autók nem emelt hasmagasságúak és még csak nem is bakancs formájú a sziluettjük. Aztán egy csapásra megjött a válasz a CLE Coupé személyében, amely a C osztály és az E osztály coupé modelljeinek folytatásaként, azokat egybegyúrva jelent meg és biztosított arról, hogy az ízlésemmel nincsen semmi probléma. Csak a világ kezd borzalmas szürke lenni.

olvass tovább

A legfontosabb bástyák és a kapcsolódó elvárások – Mercedes-Benz E220 d 4Matic limuzin

Kijelenthető, hogy a Mercedes-Benz E osztály a márka legfontosabb modellje. Lehet nem a limuzin forma jelenleg a divat, de az E osztály testesíti meg számomra a Mercedes-Benzt magát. Bár ezen a néven – E osztály -, csak 1993 óta kapható és ilyen formában a mostani a 6. széria, de időben egészen visszamehetünk az ötvenes évekig, amikor ebben a kategóriában a márka elkezdett modelleket kínálni.

olvass tovább

A legszebb magyar – Mercedes Benz CLA 220 4Matic Coupé

Szubjektív ugyan az állítás, de bízom benne, hogy nagyon sokan egyetértenek azzal, hogy a jelenleg Magyarországon gyártott autók közül a kecskeméti CLA a legszebb. A négy éve futó modell modellfrissítésen esett át, szándékosan nem használtam a ráncfelvarrást, mert az előző változat sem volt még „ráncos”. Ennek apropóján és azért, mert még sosem járt nálunk CLA, egy hétig nálunk vendégeskedett.

olvass tovább

Státusz - Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC+ Coupé Mild hybrid

Mindenképpen érdekes, hogy a nagy kategóriás cupé szegmenst nem a Mercedes alapította, hiszen jellemzően ettől a márkától szoktuk meg azt, hogy új irányokat indít. A bajor versenytárshoz képest 7 évvel később, 2015-ben jelent meg a GLE Coupé. A kategóriában, amely valójában a hivalkodásról szól, két fontos dologra kell odafigyelni. A teljesítményre, hogy a tank méretű járművek gyorsan haladjanak és természetesen a formára, hogy a tankok sportautónak tűnjenek. Bár nem volt a Mercedes az első, de 2023-ra kimondható, hogy minden hátrányt ledolgozott, sőt.

olvass tovább