Kulcsszó keresés /


Vajon ez a technológia csúcsa? – Audi Q8 Sportback e-tron 55

Nem először jár nálunk az Audi elektromos zászlóshajója a Q8 e-tron. A mostani találkozás legfőbb apropója, hogy kipróbáltuk a virtuális külső tükrökkel is felszerelt változatot, ugyanis az Audi MOONCITY-ben tartott technológia bemutatóján szóba került a kamerás tükör. Felvetődött, hogy más típusok kamerás tükörrel szerelt modelljeit már teszteltük és azoknál inkább nehézségeket okoz a tolatás, mint előrelépést. Az Audi esetében megnéznénk, hogy milyen egy utánfutóval tolatni ezzel a technikai megoldással. Így ez úton is külön köszönet az Audi márkaigazgatójának, Zakariás Fruzsinának, aki egyből felajánlotta a tesztelési lehetőségét egy ilyen felszereltségű modellnek.

olvass tovább

Konzervatív nyugalom – Audi Q8 55 Sportback e-tron

Idén tavasszal mutatták be a sajtó számára a megújult e-tront, amely a keresztségben a Q8 előtagot is megkapta. Rögtön két modellel is debütált a márka, mégpedig a hagyományos és a sportos vonalvezetésű Sportback formával. Műszaki alapjaik teljesen megegyeznek, egyedül a karosszéria kialakításban van különbség, amelynek révén a Sportback kisebb légellenállással és ebből következően jobb hatótávval és kisebb hátsó fejtérrel rendelkezik.

olvass tovább

Változnak a határok – Audi Q4 Sportback e-tron 50 Quattro

Platform stratégia és a márkára jellemző megjelenés. A recept azonos, mint korábban, de az Audi Q4 egy új koncepcióban jelenik meg. Kizárólag az e-tron megnevezéssel, azaz az elektromos meghajtással kapható. A modellsorban logikusan a Q3 és Q5 között helyezkedik el. Méretében előbbi, térkínálatában az elektromos hajtás miatt felszabaduló plusz tér miatt az utóbbihoz hasonlítanám. De az egyedisége nem ebben rejlik.

olvass tovább

Ideális – Audi Q5e Sportback S line 50 TFSI quattro

Egyre jobban terjednek el a tisztán elektromos meghajtású modellek, de a legtöbb ember számára ezek vezetése, kezelése és a velük való közlekedés problémát jelent. Ennek oka, hogy a hagyományos motorokkal rendelkező autók után ezek vezetése nagyban különbözik. Rengeteg olyan napi szintű tevékenység van, amely nem volt jelen az életükben. Nem beszélve arról, hogy ezen autók számos olyan funkciót kínálnak, amelyeket szintén meg szokni, meg kell tanulni. Hidat képeznek a két meghajtás között az úgynevezett plug-in hybridek. Természetesen az Audi modelljei között is akad jónéhány ilyen. Többek között Q5 Sportback is megkapta ezt a meghajtást.

olvass tovább

Határ a csillagos ég – Audi A3 Sportback 35 TDI Triptronic S-Line

Ahogyan a nyolcadik szériás Golf, Skoda Octavia és Seat Leon is új generációhoz érkezett, úgy vált időszerűvé, hogy az azonos alapokon nyugvó Audi A3 is méltó utódot kapjon. Nem is olyan régen, tavaly ősszel teszteltük ugyanezen széria benzines változatát, amelynek tesztje itt olvasható, most az azonos lóerővel rendelkező dízel változatot vettük górcső alá.

olvass tovább

Audi Q3 Sportback

Az Audi Hungária nagyszabású sajtóbemutatón mutatta be a mai napon új büszkeségét a Q3 Sportback-et, a modellt, mely a Q3 kupé formájú testvére. A győri Audi dolgozói méltán lehetnek büszkék új termékükre.

olvass tovább

Sportos elegancia – Az új Audi A5 és S5 Coupé

  • 2016. október 28.

A5 sorozatával 2007-ben az Audi valósággal forradalmasította a középkategóriát, az ingolstadtiak olyan dizájn-remekművet alkottak, amely szerte a világon szélsebesen hódított. Most, kilenc évvel később, immár a második generáció érkezett a piacra, mégpedig új, még karakteresebb külsővel és minden részletében high-tech megoldásokkal. Atletikus, sportos és elegáns az A5 Coupé új nemzedéke, miközben formavilágát kifinomult aerodinamika is jellemzi. Karosszériája alatt az új A5 teljes egészében új fejlesztésű futóművel, erőteljes motorokkal és innovatív infotainment-megoldásokkal bizonyul meggyőzőnek.

olvass tovább

Az új Audi S1 és Audi S1 Sportback

  • 2014. február 17.

Ingolstadt, 2014. február 12. – Nagy név tért vissza – az Audi bemutatja S1 és S1 Sportback újdonságát, a kompakt A1 sorozat új csúcsmodelljeit. 2.0 TFSI motorjuk 170 kilowattot (231 LE) teljesít, maximális forgatónyomatékuk 370 newtonméter, quattro állandó összkerékhajtásuk és továbbfejlesztett, igényes futómű-technikájuk pedig dinamikusan adja át tekintélyes erejüket az útra. Kiemelkedő menetteljesítményeivel az Audi S1 és S1 Sportback egyaránt kategóriája élén jár.

olvass tovább