Kulcsszó keresés /


Hogyan formálja át a mesterséges intelligencia a luxusipart?

  • 2025. február 20.

A mesterséges intelligencia (MI) forradalmasítja a luxusmárkák világát, új szintre emelve a vásárlói élményt és a termékek személyre szabhatóságát. Olyan ikonikus márkák, mint a Chanel, Gucci, Louis Vuitton és Prada, már integrálták az MI-t az ügyfélszolgálatba, a termékfejlesztésbe és a digitális luxusélményekbe. Nézzük, hogyan változtatja meg a mesterséges intelligencia a prémium divat és luxus kiegészítők piacát.

olvass tovább

Fesztiválélmény a digitális korban: hogyan segít az IT a felhőtlen szórakozásban?

  • 2023. május 19.

A nyár a szabadtéri rendezvények, fesztiválok, koncertek időszaka, ami 2023-ban a pandémiával terhelt évek után itthon újra virágozni látszik. Egy ilyen rendezvényen a fák hűs árnyékában, egy hideg itallal a kézben, és egy jó koncertet hallgatva a legtöbben biztosan nem az informatikára gondolnak. Pedig a szabadtéri rendezvények mögött is rengeteg IT kihívás és munka áll, amin nemcsak a vendégek felhőtlen élménye múlik, hanem sokszor az egész esemény sikeressége áll vagy bukik. Juhász Viktor az idei SopronFest informatikai szolgáltatója, az iSolutions ügyvezetője szerint a hazai fesztiválszervezés mára elért egy nagyon magas szintet, így ezeken a rendezvényeken az informatikai megoldások terén is olyan komoly háttér kiépítésére van szükség, ami megfelel a megnövekedett elvárásoknak.

olvass tovább

Senki sem kapott védőoltást kudarcok ellen

Ki ne álmodozott volna még arról, hogy egy szép napon kiszáll abból a bizonyos mókuskerékből és a saját lábára áll? Helyfüggetlen életmód, az álmaink megvalósítása, korlátok nélküli élet és utazgatások minden mennyiségben. Valahogy így képzeli el az átlagember a mai szóval digitális nomádságnak nevezett újfajta szemléletmódot, életstílust, ha úgy tetszik, a teljes szabadságot. De hogyan érhető el mindez? Mi kell ahhoz, hogy valaki sikeres vállalkozóvá válhasson? És vajon tényleg minden arany-e, ami fénylik?

olvass tovább

Ideje családi szinten is meglépni a tudatos digitalizációt

  • 2023. január 11.

Az elmúlt években a digitalizáció talán az egyik leggyakrabban emlegetett kifejezés, amit a legtöbben a mai napig az üzleti élethez és a vállalatfejlesztéshez kötnek. Pedig a digitális átállás nemcsak a munkahelyeken, hanem az emberek magánéletében is egyre jobban jelen van. Mivel a digitális élet ilyen értelemben mindenki számára megkerülhetetlen, nagyon fontos, hogy a felhasználók ne csak egyénileg, hanem családi szinten is szervezzék az eszközeiken lévő identitásokat. Ezt felismerve a vezető szoftvergyártók újabbnál újabb erre kifejlesztett funkciókkal jönnek ki, és a szakértők szerint a tempó csak gyorsulni fog. Ennek tükrében nem árt, ha a felhasználók már most tudatosan kezdenek el foglalkozni az új beállítások nyújtotta lehetőségekkel, mert ezek nélkül már a közeljövőben szinte követhetetlenné kezd válni a digitális élet.

olvass tovább

A munka-magánélet egyensúly megteremtése lesz a versenyképes cégek ütőkártyája 2023-ban

  • 2022. december 09.

A hibrid munkavégzés, a home-office, illetve a digitális nomád lét elterjedésével egyre nehezebb feladata van azoknak a munkavállalóknak, akik szeretnék megtartani a munka és a magánélet közti egészséges egyensúlyt. Míg néhány évvel ezelőtt a kérdést meg lehetett oldani azzal, hogy az ember kikapcsolta a számítógépét vagy mobiltelefonját, a folyamatos digitális jelenlét miatt ma már ez nehezen elképzelhető. A laptopok és okostelefonok ott vannak velünk a szabadidő eltöltése közben is, ezekről filmezünk, rendelünk ételt, vásárolunk, játszunk, tartunk kapcsolatot a szeretteinkkel és a munkatársakkal. Egyre több felhasználónak vált kényelmetlenné, hogy munkahelye a digitális eszközein keresztül beszivárog a magánéletébe, vagy éppen fordítva. Erre a problémára jelent kézenfekvő megoldást a legújabb okoseszközökön már elérhető „Fókusz” üzemmód, ami a szakértő szerint az elkövetkező években a gyártók egyik kiemelt fejlesztési területe lesz.

olvass tovább

Megérkezett hazánkba a Maserati Grecale

  • 2022. augusztus 17.

A Maserati idén tavasszal egy különleges digitális világpremieren mutatta be legújabb prémium szabadidő-autóját, a Grecalét. A márka kizárólagos hazai forgalmazója, a Wallis Motor most Magyarországra is elhozta a Maserati egyik legújabb modelljét, amivel az olasz luxusautó-márka még szélesebb vásárlói kört kíván megszólítani. A Grecale alapverziója már kicsivel több mint 31 millió forinttól elérhető.

olvass tovább

Tízszer hatékonyabban irányít az a vezető, aki megfelelően használja a digitális rendszereket

  • 2022. április 07.

A rohamos digitalizáció és az információk villámgyors áramlásának idején egyre inkább lemorzsolódnak azok a vállalkozások, amelyek nem tudnak alkalmazkodni a változó környezethez. Ez vezetői szinten is kiütközik: egyre többen ütköznek abba a problémába, hogy az eddig jól bevált analóg eszközökkel már nem képesek hatékonyan ellátni a vezetői feladatokat. „A vezető digitális kompetenciája azért határozza meg a cég hatékonyságát, mert egy vezető mindig azért van, hogy a csapatát mozgassa. Ennek tükrében látnunk kell, hogy a piaci versenyben a szervezeti digitalizáció mellett megkerülhetetlenné válik a vezetők egyéni digitalizációja is.” – hangsúlyozza Juhász Viktor a felhőmegoldásokkal és digitális átalakulással foglalkozó iSolutions ügyvezetője.

olvass tovább