Kulcsszó keresés /


Lakástextil trendek 2023-ban

Napjainkban egyre többet hallunk a fenntarthatóságról a divatipar és a lakberendezés vonatkozásában is. A fenntartható divat számos olyan dolgot magába foglal, mint például a slow fashion, a meglévő anyagok újrahasznosítása, vagy az új alapanyagok környezetkimélő módon történő előállítása. A divatcikkek mellett ma már a lakberendezési termékek és a lakástextiliák esetében is kiemelt figyelmet szentelnek a gyártók a fenntarthatóságnak.

olvass tovább

BDI Fashion Show 2015

  • 2015. július 23.

30 éves a Budapesti Divatiskola (BDI). A nagy múltú intézmény idén is pazar divatshow-val, elképesztő kreációkkal zárta a tanévet. A vizsga fashion show-n 17 végzős tanuló vizsgamunkáját, valamint 10 elsőéves tehetség kollekcióját csodálhatta a nagyérdemű.

olvass tovább

Királynői elegancia

  • 2015. június 17.

Kifinomult szépség, verhetetlen elegancia, sokszínűség és nyitottság – ezek a fogalmak kötik össze a Miss Universe Hungary szépségversenyt az ugyancsak nemzetközi színvonalat képviselő magyar divatmárka, a Katti Zoób ATTITUDE-del. A nemrég megújult brand, amely az örökérvényű sikk és a finom kidolgozásba vetett hit találkozásából, a kivételes tervezői múlttal rendelkező Zoób Kati és a több mint fél évszázada fennálló, megváltozott munkaképességű embereket fogalkoztató, kimagasló szakmai tudású gyártó cég, a Kézmű Nonprofit Kft. találkozásából született, 2015-ben nemcsak a high fashion legújabb képviselőjeként, de a Miss Universe Hungary különleges partnereként is bemutatkozott.

olvass tovább

Minimálban otthon vagyunk

  • 2015. január 30.

A stílus többet jelent annál, hogy milyen ruhákat viselünk. Életterünk kialakítására szinte ugyanolyan figyelmet fordítunk, mint külsőnkre. Viszont az irányzatok közül a minimált és a praktikust részesítjük előnyben, amit szeretünk a családról, szeretteinkről, kedvenceinkről készített vagy kapott emléktárgyakkal, illetve vidám kiegészítőkkel feldobni. A nappalira és hálószobára évente többszázezres, akár milliós tételeket sem sajnálunk költeni – derül ki az Arena Fashion Index legfrissebb, lakástrend-felméréséből.

olvass tovább

Sikeresen zárul az első sörös showroom

  • 2014. október 14.

Pénteken bezárta kapuit az első, hazai viszonylatban egyedülálló, multikulturális Heineken x CEFD Pop-up Store. A Heineken, a Central European Fashion Days és a Design Hét keretein belül külföldi divathetek mintájára egy héten át látogatható pop-up showroomot varázsolt Budapestre, hogy bemutassa a visegrádi országok tervezőinek legújabb őszi/téli kollekcióit, extravagáns kreációit.

olvass tovább