Kulcsszó keresés /


Férfiak és a mentális egészség – törődnek-e vele vajon eleget?

  • 2024. november 07.

November világszerte a férfiegészség hónapja, amikor a figyelem középpontjába kerülnek a férfiakat érintő egészségügyi kihívások és megelőzési lehetőségek. Nagy hangsúlyt kap a férfiak körében gyakori betegségek szűrése és megelőzése, valamint az általános testi és lelki egészség fontossága. A kampány célja, hogy felhívja a figyelmet az időben történő orvosi vizsgálatok és az egészségtudatos életmód jelentőségére, ösztönözve a férfiakat arra, hogy foglalkozzanak az egészségükkel, és törődjenek magukkal hosszú távon.

olvass tovább

Vissza az edzőterembe: 10 + 5 tipp a szeptemberi újrakezdéshez

  • 2024. szeptember 16.

Itt van az ősz, itt van újra! Ezzel együtt pedig sokaknál az a kellemetlen felismerés is, hogy bizony nem ugyanazt látjuk a tükörben, mint pár hónapja. Mert valahogy sokkal több lángos és fagyi csúszott le és több rozéfröccsöt gurítottunk le a torkunkon, mint azt megfogadtuk, és különben is annyira meleg volt, hogy testmozgásként bőven elég volt csak elsétálni a strandra. Ideje azonban önuralmat gyakorolnunk és visszatérni a korábbi rutinokhoz vagy kialakítani újakat! A BioTechUSA-cégcsoport szakértői - élükön Kiss Jenő testépítő legendával - a Back to the gym elnevezésű integrált kampány keretében szuper tippeket hoztak, hogyan térjünk vissza a terembe és milyen étrendkiegészítőkkel támogathatjuk edzésünket. A kampány részeként a sportolással ráadásul most jótékony célokat is támogathatsz! A hangsúly a fokozatosságon van

olvass tovább

Amerikai ízt kapott Domi mekis kedvence

  • 2024. június 19.

Szoboszlai Dominik most Neked ad gólpasszt – erre a koncepcióra épül a hazai McDonald's új kampánya, ami a globális Famous Orders, itthon ”Mekis kedvencek” első hazai ajánlatát a Liverpool és a magyar labdarúgó válogatott sztárjával együttműködésben összeállított menüt mutatja be. A menü és a tévészpot június 4-én debütált, a kampányhoz pedig werkfilm is készült, amelynek köszönhetően a színfalak mögé is bepillanthatunk.

olvass tovább

Be Brave – megérkezett az answear.LAB fesztiválkollekciója

  • 2022. július 19.

"Bátran hallasd a saját hangod, ne más véleményét visszhangozd!" – biztat mindenkit az answear.LAB az új, "Be Brave" fantázianévre keresztelt kollekciót bemutató kampányában. A fesztiválszezont megnyitó kapszulakollekciót a popkultúra és a művészet világából ismert erős és bátor nők ihlették.

olvass tovább

’Látni és látszani 2020’ kampányával hívja fel a figyelmet az ORFK-OBB a biztonságos szezonális közlekedésre

  • 2020. október 24.

Az ORFK-OBB idén október 19. és december 6. között rendezi meg „Látni és látszani 2020” kampányát, amellyel szeretnék felhívni a figyelmet az őszi időjárás okozta vezetésbiztonsági kihívásokra. Ebben az időszakban a járművezetők felelőssége járművük felkészítése a megváltozott út és fényviszonyokra. Az őszi-téli átállással kapcsolatos felkészülés időszerű, melynek keretében fontos a futómű, az akkumulátor, a világítás és a fékrendszer ellenőrzése, a gumiabroncs szezonális cseréje, a jól működő ablaktörlő, a jégkaparó, a jégoldó spray és a megfelelő ablakmosó folyadék vagy a páramentesítő használata.

olvass tovább

Hip-hop fronton erősít a SOUND

  • 2019. március 12.

Sorjáznak a fellépők Európa legmenőbb vízparti fesztiváljára, a legújabb listán ott van Sean Paul, KSHMR, Desiigner vagy Denzel Curry. A Balaton Sound szervezői közben folytatják a tavaly létrehozott, tudatos és biztonságos fesztiválozásra buzdító Safety First kampányt, melyhez önkéntesek jelentkezését várják.

olvass tovább

A gondtalan autózás nagykövete lett Németh Kristóf... mert az autó bizalmi kérdés

  • 2018. október 08.

Németh Kristófot, az Urániában működő Fórum Színház igazgatóját valószínűleg még mindig a Barátok közt Kertész Gézájaként azonosítják a legtöbben. A sok filmes és színházi szerep eljátszása mellett 6 évig a Gödöllői Művészetek Házát, 4 évig pedig a Játékszínt vezette, ám mára a saját színházát tartja szakmailag a legfontosabbnak. A színész-rendező amellett, hogy komoly üzletember lett, örömmel vállalt szerepet a TV2 A legbátrabb páros című kaland-realityjében és a Korhatáros szerelem című sorozatban is. A Duna Autó Zrt. „Nekünk az autó bizalmi kérdés” kampányának arcaként azokhoz szeretne szólni, akiknek munkájához – hozzá hasonlóan – alapfeltétel a megbízható gépjármű. A gondtalan vezetés ugyanis nem extrafelszereltség!

olvass tovább