Kulcsszó keresés /


A kereskedőknek kompenzálniuk kell a korábbi veszteségeket, a vásárlók fizetik meg az árát

  • 2023. április 20.

A kiskereskedelemben – legyen szó online vagy személyes vásárlásról – jelentős visszaeséssel kénytelenek szembenézni a kereskedők. Emiatt olyan szektorok szereplői is kénytelenek hirdetésekre áldozni, amelyekben ez korábban nem volt jellemző, például az építőipar, ugyanis minden egyes vásárlóért meg kell küzdeniük. A másik oldal az árak csökkenésére vár, ami egyelőre nagyon csekély mértékben tapasztalható annak ellenére, hogy 2023 tavaszára már kedvezőbb árakra számítottak – mutatott rá Jánvári András, e-kereskedelmi szakértő, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója.

olvass tovább

Vége a trükközésnek: holnaptól az akciós ár tényleg akciós lesz

  • 2022. május 27.

Holnaptól minden eddiginél szigorúbb jogszabályok lépnek életbe a fogyasztóvédelem területén, különös tekintettel az e-kereskedelemre. A cél véget vetni a vásárlók megtévesztésének, az akciós árakkal való trükközésnek, valamint a valótlan vagy nem létező pozitív fogyasztói értékeléseknek, rangsorolással kapcsolatos manipulációnak. „A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) már az elmúlt években is számos alkalommal szabott ki súlyos bírságot például pszichés nyomásgyakorlás, azonnali döntéshozatalra késztetés, moderált fogyasztói vélemények, weboldal, alkalmazás felépítése és vizuális kialakítása, ingyenes szolgáltatások, megtévesztő akciós árazás miatt. A május 28-ától hatályos előírásoknak köszönhetően azonban még kevesebb lesz a kiskapu a tisztességtelen forgalmazók, szolgáltatók számára” – hívja fel a figyelmet dr. Bitai Zsófia, A CLM BITAI & PARTNERS Ügyvédi Irodavezető ügyvédje.

olvass tovább

Háttérbe szorult az ár, előtérben a szolgáltatás minősége a hazai webkereskedelemben

  • 2022. május 27.

Az e-kereskedelemi szektor az elmúlt két év egyik legdinamikusabban növekvő ágazata, csak hazánkban 30%-os bővülés tapasztalható. A magyar piac mára eljutott abba a fázisba, amikor a vásárlók egyre kevésbé árérzékenyek, inkább a minőséget részesítik előnyben. A kereskedők csak abban az esetben lehetnek sikeresek, ha folyamatosan fejlesztenek a versenyképesség érdekében, és az árak alacsonyan tartása helyett a szolgálatás minőségén javítanak. A kihívásokra és a lehetséges megoldásokra Zabari István, a Lumenet alapító-tulajdonosa és az Ecommerce Hungary alelnöke, illetve Perényi András, a Webshippy kiszervezett logisztikai cég ügyvezetője hívta fel a figyelmet.

olvass tovább

A Black Friday a kiskereskedelem feketelevese

  • 2019. december 01.

Meglehetősen sok jóslat látott napvilágot az idei évet illetően az esztendő végéhez közeledve az inflációról, illetve a kereslet alakulásáról. Amit tudni lehet, az az, hogy az infláció akkor kezd visszaesni, ha a kereslet szűkül – így nem lehet meglepő, hogy az év utolsó hónapjaiban produkált forgalom sokaknak igazi feketelevest jelenthet. A leginkább érintett termékkörök a nem azonnal szükséges termékek, tehát azok, amiket olcsóbb alternatívákkal lehet helyettesíteni, ilyenek például a nagy értékű műszaki cikkek vagy a nagy kiszerelésű étrend-kiegészítők és vitamin termékek, amelyek esetében sokan inkább kisebb kiszerelést vásárolnak. Így esik az idei év áldozatául a Black Friday is, aminek a műszaki cikkek és a divatipar a fő húzóágazatai.

olvass tovább

'A cél az, hogy a jövő autószalonja egy az ügyfelek számára kellemes és stresszmentes időtöltés legyen'

  • 2019. február 19.

Egy autószalonba ma már nem csupán azért térnek be az ügyfelek, hogy új autót vásároljanak, vagy szervizbe vigyék járművüket. Ahogy a világ változik az autószalonok szerepe is át, és remélhetőleg felértékelődik. Első hallásra ez utóbbi nem tűnik logikusnak, hiszen sokan vallják, hogy az internetes kereskedelem terjedésével a jövőben az autóvásárlás teljesen áttevődhet a virtuális térbe. Képe Tibor, a Hyundai Hatvan tulajdonosa azonban más véleményen van!

olvass tovább

Egy igazi élmény hétvége Budapesten

  • 2017. október 24.

Immár hagyománynak számít, hogy karácsony közeledtével a szórakoztató elektronika iránt érdeklődőknek lehetőségük nyílik arra, hogy megtekintsék, meghallgassák azokat az audio és video újdonságokat, amiket az ipar és a kereskedelem a közelgő karácsonyi vásárra kínál. AUDIO VIDEO TREND & HI-FI SHOW + II. PROFI FOTO kiállítás - 2017. november 11-12.

olvass tovább

HI-FI SHOW BUDAPESTEN

  • 2015. november 03.

Tradició, hogy immár 16 esztendeje minden ősszel, egymásnak találkozót hírdetnek az otthoni szórakoztatás hívei, hogy megtekintsék, és meghallgassák azokat az audio és video újdonságokat, amiket az ipar és a kereskedelem a közelgő karácsonyi vásárra kínál.

olvass tovább

New Yorker üzlet nyílt a Pólus Centerben

  • 2013. október 18.

Új vezető nemzetközi divatmárka, a NEW YORKER nyitotta meg üzletét a mai napon a látványosan megújult Pólus Centerben. A közel 1,000 négyzetméteres, legújabb koncepció szerint kialakított divatüzlet a bevásárlóközpont egyik fő folyosóján várja vásárlóit.

olvass tovább