Swarovski férfi vonalon erősít
Nathalie Colin kreatív igazgató 2010 óta, azaz az első férfiékszer- és kiegészítő-kollekció üzletekbe kerülésétől tervez markáns témájú férfikollekciókat.
olvass továbbNathalie Colin kreatív igazgató 2010 óta, azaz az első férfiékszer- és kiegészítő-kollekció üzletekbe kerülésétől tervez markáns témájú férfikollekciókat.
olvass tovább2010-ben, Thierry Mugler, a neves francia divattervező úgy gondolta, 63 évesen nem árt átadni a stafétát egy kreatív, fiatal elmének, aki tovább öregbíti a híres párizsi divatház nevét. A választás Nicola Formichetti-re esett, ő lett az új kreatív igazgató, s a nevet is Mugler-re változtatták, elhagyva a keresztnevet.
olvass továbbA vállalat története az 1980-as években kezdődött, amikor is 1984-ben az ékszerrajongó Thomas Sabo létrehozta az első ékszerüzletét Bajorországban.
olvass továbbA párizsi divat hét kifutójának izgalmai közepette egy új együttműködés is debütált: az Evian és Jean Paul Gaultier. A jelenlegi az Evian második kísérlete (tavaly Christian Lacroix divattervezővel lépett együttműködésre), melynek keretében két palack lett a Hermés kreatív igazgatója által megálmodva.
olvass tovább