Kulcsszó keresés /


Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást

  • 2022. március 29.

A pandémiás válsággal terhelt 2021-es évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. A folyamatosan változó piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban enyhe javulás volt tapasztalható, és a telefonos és a személyes ügyintézés is jól szerepelt. „A próbavásárlások alapján a legfőbb tapasztalatunk az volt, hogy a fogyasztói igények jelentősen megemelkedtek a kiszolgálás minden szintje felé. A pandémia egyik pozitív mellékhatása az elektronikus és online terület fejlődése volt, és aki ebbe időben befektetett, most learathatja a babérokat az elégedett ügyfélkör képében” – mondta Mózes István, a kutatást szervező ClientFirst Consulting ügyvezetője.

olvass tovább

D-vitamin-terápia

  • 2014. január 31.

A D-vitaminhiány megelőzésére és kezelésére jelentős különbségeknek az egyik alapvető oka, hogy eltérően ítélik meg a D-vitamin normális szintjét, illetve teljesen más matematikai modellt alkalmaznak a D-vitamin-kezelés D-vitamin-szintet emelő hatásának előrejelzésére.

olvass tovább

Tévedésből született világsiker

  • 2011. október 16.

Túlzás nélkül állíthatjuk, a '80-as években az irodai munka forradalmasítja egy aprócska találmány: az öntapadós cédula. Az irodisták, műegyetemisták és bölcsészek napi munkaeszköze egyszerű, könnyen kezelhető, ráadásul mellékhatások tekintetében is igen előnyös, hiszen nem, vagy csak alig hagy nyomott.

olvass tovább

Olajok az egészséges táplálkozásban

  • 2008. november 16.

A növényi olajoknak számos olyan tulajdonsága van, amelyek segítenek megelőzni komolyabb betegségeket, vagy az ételek kellemetlen mellékhatásait csökkentik. Sőt, egyes olajok lassítják az öregedést.

olvass tovább