Kulcsszó keresés /


Az online társkeresés tönkreteszi a romantikát?

  • 2024. október 23.

Az online társkeresés világa napjainkban szinte mindenki számára elérhetővé vált. Az applikációk és weboldalak segítségével néhány kattintással megtalálhatjuk a potenciális partnereinket, de vajon valóban elősegíti ez a romantikus kapcsolatok kialakulását, vagy éppen ellenkezőleg, tönkreteszi azt?

olvass tovább

Hogyan lehet sikeres az ismerkedés online 2023-ban?

  • 2023. szeptember 09.

Hazugság azt mondani, hogy az online ismerkedés az ördögtől való. Szinte mindannyian voltunk már fent különböző társkereső appokon, így mind tudjuk azt is, hogy sok múlik a profilunkon, illetve azon, ahogyan a beszélgetéseket folytatjuk. De mi a kulcsa a sikeres ismerkedésnek 2023-ban?

olvass tovább

Ha nem alszol eleget a szervezeted ezeket produkálja majd - A kialvatlanságról

  • 2023. augusztus 05.

Életünk folytonos rohanásból áll. Ehhez rengeteg energiára van szükség, viszont alig jut időnk pihenni a számtalan elfoglaltság mellett. Hiszen ma már egész nap elérhetőek vagyunk online, és a több műszakos munkavégzés is elterjedt. Mindenki tudja, mennyire fontos az alvás, ám sokszor hajlamosak vagyunk elhanyagolni ezt a tevékenységet. Most megtudhatod, milyen kockázatokkal jár, ha elblicceled a pihenést!

olvass tovább

A kereskedőknek kompenzálniuk kell a korábbi veszteségeket, a vásárlók fizetik meg az árát

  • 2023. április 20.

A kiskereskedelemben – legyen szó online vagy személyes vásárlásról – jelentős visszaeséssel kénytelenek szembenézni a kereskedők. Emiatt olyan szektorok szereplői is kénytelenek hirdetésekre áldozni, amelyekben ez korábban nem volt jellemző, például az építőipar, ugyanis minden egyes vásárlóért meg kell küzdeniük. A másik oldal az árak csökkenésére vár, ami egyelőre nagyon csekély mértékben tapasztalható annak ellenére, hogy 2023 tavaszára már kedvezőbb árakra számítottak – mutatott rá Jánvári András, e-kereskedelmi szakértő, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója.

olvass tovább

Szakács akarsz lenni? Akkor ezt tudnod kell!

  • 2023. március 17.

Magyarországon az utóbbi időben újra divatos lett a vendéglátásban dolgozni, aminek több oka is van. Reflektorfénybe kerültek séfek, hiszen egyre több műsor szól a konyhatudományokról, online felületek ontják magukból a recepteket, és számottevő azon kapcsolódó szakmák száma, ami ehhez köthető. Tulajdonképpen nevezhetjük divathullámnak, de rengeteg társadalmi és gazdasági oka is van ennek.

olvass tovább

Katalin a legnépszerűbb a brit királyi család magyar rajongói körében

  • 2023. március 12.

Katalin a legnépszerűbb a brit királyi család tagjai közül a hazai rajongók körében – derül ki az InStyle Teadélután podcast online felméréséből. A „Royal Family” ügyeivel foglalkozó produkció 500 kitöltő segítségével tesztelte a magyar közönség véleményét. Katalin hercegné 49%-os szimpátiaértéket ért el, a botrányhős Harry herceg végzett a második helyen 29%-kal, míg a trónörökös Vilmos mindössze 12%-ot ért el. Károly király és Kamilla csak a sor legvégére, a 7%-os Meghan mögé fértek fel a listára a 2%-os, illetve 0,8%-os eredményükkel.

olvass tovább

Szakértő: A párok több mint harmada alig kommunikál egymással

  • 2023. február 19.

Mennyit beszélgetnek egymással a párok? Megosztják-e egymással mélyebb problémáikat? Nézetkülönbség esetén hányan jutnak el a sértegetésig? Ezekre a kérdésekre kereste a választ több száz fős online felmérésében dr. Piczkó Katalin pszichiáter. Kiderült, hogy a válaszadók - többségében nők - 36%-a alig kommunikál párjával. Veszekedés esetén a felek negyede a sértegetéstől sem riad vissza. Bár az adatok szerint még bőven van mit tenni a kapcsolatokért, a szakértő úgy látja: egyre többen figyelnek arra, hogy ne söpörjék szőnyeg alá gondjaikat.

olvass tovább

Elmaradtak a rekordok a karácsonyi szezonban az online szektorban

  • 2023. január 28.

Az elmúlt években megszokott volt, hogy az online eladások rekordokat döntöttek a kereskedelmi szektorban a karácsonyi szezon során, és bár az elmúlt évre is jellemző volt a stabil növekedés, azonban decemberben elmaradtak a várt csúcseredmények. Ennek tapasztalatairól és okairól meséltek az Ecommerce Hungary Egyesület webkereskedelmi szakértői.

olvass tovább

Jóval tudatosabban vásárolunk online 2022-ben, mint eddig bármikor

  • 2022. június 30.

Az online vásárlóknak mára tökéletesen bevált rutinjuk van arra, hogyan bonyolítanak le egy webshopos vásárlást. A döntést nagyban befolyásolja, hogy a vevő ismeri-e már a webáruházat, milyenek a tapasztalatai. Amennyiben pozitív élményei vannak, szívesebben választja a bevált webshopot, még ha a termék ára magasabb is valamennyivel, mint máshol. A vásárlók ma már jóval alaposabban tájékozódnak a webáruház és a mögötte álló cég valódiságáról, mint pár évvel ezelőtt. A vásárlók egy része szívesen veszi, ha van mód személyes átvételre is, de ha kedvező a házhozszállítás, akkor inkább ezt a megoldást választják. Ami a legfontosabb a vevőnek: minél előbb kézben tartani a vásárolt árut – derül ki a Lumenet.hu magyar világítástechnikai webáruház kutatásából.

olvass tovább

Elkerülhető lett az online cipővásárlás legkellemetlenebb velejárója

  • 2022. április 25.

Az online vásárlás térnyerése különösen az elmúlt két évben vált igazán jelentőssé, azonban még mindig vannak olyan termékek, amiket sokan nem szívesen szereznek be virtuálisan. Ezek közé tartoznak a cipők is, ugyanis a vásárlók egy része nem biztos benne, hogy a lábbeli, amit a honlapokon megadott méret alapján választ ki, valóban jó is lesz rá. A visszaküldés sokak számára egy plusz, felesleges teher, azonban a Próbafutár szolgáltatás éppen ezt szünteti meg. A megoldás nem csupán a vásárlóknak előnyös, hanem jelentős környezetterhelést is megtakarít.

olvass tovább