Kulcsszó keresés /


Sportosság és szabadság – Audi S5 Cabriolet TFSI quattro tiptronic

Egy villámteszt erejéig nálunk járt az Audi középkategóriás kabriója, méghozzá a legsportosabb változatban. A nemcsak gyönyörű és stílusos cabriolet a színfalak mögötti technika és motorteljesítmény miatt igazi sportautós élményt ad. Különleges modell minden szempontból, hiszen ilyen típusú autókat kizárólag a presztízs márkák kínálnak.

olvass tovább

Változnak a határok – Audi Q4 Sportback e-tron 50 Quattro

Platform stratégia és a márkára jellemző megjelenés. A recept azonos, mint korábban, de az Audi Q4 egy új koncepcióban jelenik meg. Kizárólag az e-tron megnevezéssel, azaz az elektromos meghajtással kapható. A modellsorban logikusan a Q3 és Q5 között helyezkedik el. Méretében előbbi, térkínálatában az elektromos hajtás miatt felszabaduló plusz tér miatt az utóbbihoz hasonlítanám. De az egyedisége nem ebben rejlik.

olvass tovább

Ideális – Audi Q5e Sportback S line 50 TFSI quattro

Egyre jobban terjednek el a tisztán elektromos meghajtású modellek, de a legtöbb ember számára ezek vezetése, kezelése és a velük való közlekedés problémát jelent. Ennek oka, hogy a hagyományos motorokkal rendelkező autók után ezek vezetése nagyban különbözik. Rengeteg olyan napi szintű tevékenység van, amely nem volt jelen az életükben. Nem beszélve arról, hogy ezen autók számos olyan funkciót kínálnak, amelyeket szintén meg szokni, meg kell tanulni. Hidat képeznek a két meghajtás között az úgynevezett plug-in hybridek. Természetesen az Audi modelljei között is akad jónéhány ilyen. Többek között Q5 Sportback is megkapta ezt a meghajtást.

olvass tovább

Felsőbb körök – Audi Q5 40 TDI Quattro

Minden presztízs márka esetében van egy lépcső, amelyet követően már egyértelműen látszik, hogy státusz szimbólum is a jármű, nem csak közlekedési eszköz. Nehéz meghatározni ezt a határvonalat, de a Q5 már biztosan ezen a szinten túl helyezkedik el. A divat, hiszen SUV modellről van szó, és a mérete alapján nem hiába a legnépszerűbb modell az Audi kínálatában.

olvass tovább

Igazgató úr – Audi A6 55 TFSI e quattro S tronic

2018 óta van velünk az Audi ezen generációja, amely annyit növekedett méretben és annyit változott formai szempontból is, hogy laikus számára megkülönböztethetetlen lett a márka zászlóshajójától, az Audi A8-tól. Nem is feltétlenül rossz hír ez azok számára, akik ezt a modellt választják. A limuzin változatot teszteltük, egy különleges kivitelben, a plug-in hybrid erőforrással.

olvass tovább

A kategória mércéje: Az új Audi Q7

  • 2015. június 15.

Luxusszínvonalú komfort, a kategória legnagyobb belső tere és akár 325 kilogramm tömegcsökkenés – Az Audi Q7 legújabb generációja új mércét állít. Az innovatív vezetői segédrendszereivel, infotainment rendszereivel a nagy SUV-modellek versenyében az élre tör. Az új motorokkal jelentősen csökkent az üzemanyag-fogyasztás az elődmodellhez képest és az Audi Q7 3.0 e-tron quattro, a négykarikás márka történetében először, egyesíti a hatékony, hálózatról tölthető (plug-in) hibridhajtást a quattro állandó összkerékhajtással.

olvass tovább

Az új Audi S1 és Audi S1 Sportback

  • 2014. február 17.

Ingolstadt, 2014. február 12. – Nagy név tért vissza – az Audi bemutatja S1 és S1 Sportback újdonságát, a kompakt A1 sorozat új csúcsmodelljeit. 2.0 TFSI motorjuk 170 kilowattot (231 LE) teljesít, maximális forgatónyomatékuk 370 newtonméter, quattro állandó összkerékhajtásuk és továbbfejlesztett, igényes futómű-technikájuk pedig dinamikusan adja át tekintélyes erejüket az útra. Kiemelkedő menetteljesítményeivel az Audi S1 és S1 Sportback egyaránt kategóriája élén jár.

olvass tovább

Gianni szerint nagyon zsír ez az autó

  • 2013. július 16.

Az 1963-ban piacra bocsátott első Quattroportéval a Maserati hozta be a köztudatba a luxus sportlimuzin fogalmát, az új Quattroporte kapcsán pedig Gianni igyekszik behozni a köztudatba a „zsír autó” fogalmát.

olvass tovább