Kulcsszó keresés /


Vonzanak minket a színes autók, mégis a szürkét választjuk – Interjú

  • 2024. június 10.

Nehéz-e női vezetőként helytállni az autóiparban? Mennyire hatnak ránk a színek autóvásárláskor? Nőként valóban könnyebben azonosulunk az elektromos autózással, mint a férfiak? Zakariás Fruzsinával, az Audi márkaigazgatójával beszélgettünk női szemmel az autóiparról, a vásárlási döntéseinkről és az elektromobilitás jövőjéről.

olvass tovább

A legtöbben online vásárolnak pelenkát

  • 2022. január 20.

Több mint 2500 édesanya részvételével végzett kutatást a pelenkavásárlási szokásokról az ország legnépszerűbb baba-mama webáruháza, a Pelenka.hu. A felmérés rámutatott, hogy a legtöbb anyuka gyermeke születése előtt az ismerősöktől, családtagoktól kér tanácsot, és az édesanyák nagy része számára legalább olyan meghatározó a környezetbarát technológia, mint az ár.

olvass tovább

Nem véletlenül a nagycsaládos autóvásárlási program favoritja a Toyota Proace City Verso

  • 2020. szeptember 11.

Amint azt az eladási darabszámok is igazolják, az akár rövid, akár hosszú kivitelben is hétüléses változatban is elérhető vadonatúj Toyota Proace City Verso egyértelműen a nagycsaládos autóvásárlási program egyik nagy favoritja. A kifejezetten élvezetes vezetési élményt kínáló slágermodell utastere nem csupán meglepően tágas és kényelmes, de elképesztően sokrétűen variálható is. A családok számára a megszokottnál is fontosabb kiemelt szintű biztonságról az aktív vezetéstámogató technológiák és biztonsági rendszerek egyedülállóan széles tárháza gondoskodik, megbízhatóságára pedig az egyedülálló 3+2 éves, vagy 250.000 kilométeres garancia szolgál biztosítékul.

olvass tovább

KÜLÖNLEGES HAZAI MŰVÉSZETI PROJEKT FŐSZEREPLŐJE VOLT A VADONATÚJ TOYOTA PROACE CITY VERSO

  • 2020. május 04.

A Marie Claire magazin idén is meghirdette immáron hagyományosnak tekinthető tematikus fotópályázatát, amelynek témája ezúttal a “Tágítsd ki a teret!” felhívás volt. Az idei pályázat főtámogatója a Toyota volt, amelynek vadonatúj modellje, a napokban márkakereskedésekbe érkező, a nagycsaládos autóvásárlási program egyik nagy favoritjának Toyota Proace City Verso önmagában is felel a felhívásban megfogalmazottakra. Éppen ezért a Toyota felkérte az elismert fotóművészt, Radisics Milánt, hogy versenyen kívül készítsen egy az erre a tematikára felelő egyedi fotósorozatot a modellről.

olvass tovább

Milyen snowboardot vegyünk ?

  • 2015. január 16.

Nehéz eldönteni, hogy milyen felszerelést vegyünk, mivel több irányzat is van, ezért nagyon sok deszka, kötés és cipő közül lehet választani. Fontos hogy ezek jó egységet képezzenek.Lássuk a lehetőségeket.

olvass tovább

Összecsukható kerékpár - a jövő generáció választása

  • 2014. augusztus 07.

Beszéljünk kicsit a mindennapi életünket kényelmesebbé tevő folding vagyis összecsukható kerékpárokról. Itt is igaz minden alapvető kerékpár vásárlási tanács: 20-60.000 Ft-ért még nem kapjuk meg a legmagasabb kategóriát, sőt a komolyabb márkákból a belépő modellek is ennek a többszörösébe kerülnek.

olvass tovább

Christiano Ronaldo ismét Armani-ban

  • 2010. június 15.

A világ talán legjobb férfi fehérneműit reklámozni a Föld egyik legfelkapottabb futballistájával elvileg tuti üzlet. De egyáltalán nem biztos, hogy Christiano Ronaldo félmeztelen felsőteste és mindig hetykére állított sérója valóban vásárlási rohamot indítana el a férfiak körében...

olvass tovább