Kulcsszó keresés /


'A cél az, hogy a jövő autószalonja egy az ügyfelek számára kellemes és stresszmentes időtöltés legyen'

  • 2019. február 19.

Egy autószalonba ma már nem csupán azért térnek be az ügyfelek, hogy új autót vásároljanak, vagy szervizbe vigyék járművüket. Ahogy a világ változik az autószalonok szerepe is át, és remélhetőleg felértékelődik. Első hallásra ez utóbbi nem tűnik logikusnak, hiszen sokan vallják, hogy az internetes kereskedelem terjedésével a jövőben az autóvásárlás teljesen áttevődhet a virtuális térbe. Képe Tibor, a Hyundai Hatvan tulajdonosa azonban más véleményen van!

olvass tovább

Vásárlás az interneten: pro és kontra

  • 2015. november 06.

November 6-a az internetes vásárlás világnapja, ilyenkor számos webáruház kínál akciókat, kedvezményeket. De vajon megéri ezeket elfogadni, és a végén többet költeni a virtuális térben, mint azt eredetileg elterveztük?

olvass tovább