Kulcsszó keresés /


Kis odafigyeléssel több tízezer forintot is spórolhatunk a rezsin

  • 2022. október 16.

Minél közelebb kerülünk az őszi-téli időszak egyre hűvösebb és sötétebb napjaihoz, annál nagyobb fejtörést okoz a háztartásoknak, hogy hogyan spóroljanak az energiával, és ezzel együtt hogyan csökkentsék rezsiköltségieket. A Lumenet prémium világítástechnikai webáruház szakértői összegyűjtötték azokat a mindennapi gyakorlatokat, termékeket és megoldásokat, amelyekkel spórolni lehet az áramköltségeken.

olvass tovább

Jóval tudatosabban vásárolunk online 2022-ben, mint eddig bármikor

  • 2022. június 30.

Az online vásárlóknak mára tökéletesen bevált rutinjuk van arra, hogyan bonyolítanak le egy webshopos vásárlást. A döntést nagyban befolyásolja, hogy a vevő ismeri-e már a webáruházat, milyenek a tapasztalatai. Amennyiben pozitív élményei vannak, szívesebben választja a bevált webshopot, még ha a termék ára magasabb is valamennyivel, mint máshol. A vásárlók ma már jóval alaposabban tájékozódnak a webáruház és a mögötte álló cég valódiságáról, mint pár évvel ezelőtt. A vásárlók egy része szívesen veszi, ha van mód személyes átvételre is, de ha kedvező a házhozszállítás, akkor inkább ezt a megoldást választják. Ami a legfontosabb a vevőnek: minél előbb kézben tartani a vásárolt árut – derül ki a Lumenet.hu magyar világítástechnikai webáruház kutatásából.

olvass tovább

A legtöbben online vásárolnak pelenkát

  • 2022. január 20.

Több mint 2500 édesanya részvételével végzett kutatást a pelenkavásárlási szokásokról az ország legnépszerűbb baba-mama webáruháza, a Pelenka.hu. A felmérés rámutatott, hogy a legtöbb anyuka gyermeke születése előtt az ismerősöktől, családtagoktól kér tanácsot, és az édesanyák nagy része számára legalább olyan meghatározó a környezetbarát technológia, mint az ár.

olvass tovább

Több munka, kevesebb szórakozás – markánsan megváltozott az otthoni laptophasználat hazánkban a pandémia hatására

  • 2021. május 17.

Országos kutatást végzett a Laptophardware.hu laptop alkatrész webáruház a magyar lakosság laptophasználati szokásairól. A felmérés rámutatott, hogy a magyarok jelentős része a pandémia előtt jellemzően szórakozásra használta otthon a laptopját, azonban az otthoni munkavégzés hatására (61% kezdett el laptopon dolgozni) a markáns többség (72%) annyira megkedvelte a laptophasználatot, hogy nem szívesen „ül vissza” az irodai asztali gép elé.

olvass tovább

Sokaknál javította az apa-gyerek kapcsolatot a pandémiás időszak

  • 2021. március 30.

Több mint ezer édesanya részvételével végzett kutatást a pandémiás helyzet okozta hatásokról az ország legnépszerűbb baba-mama webáruháza, a Pelenka.hu. A felmérés rámutatott, hogy az anyukák háromnegyedét nagyon megviseli ez az időszak, ugyanakkor a gyerekek közérzetének romlását mindössze egyharmaduk tapasztalta.

olvass tovább

Új divatmárka az Andrássy úton!

  • 2015. december 01.

A funkcionális divat és a minőség iránti elkötelezettségéről híres COS megnyitotta első üzletét a magyar fővárosban, az Andrássy út 33. alatt. Marie Honda, a COS ügyvezető igazgatója az alkalom kapcsán a következőket mondta: „Nagy örömünkre szolgál, hogy Budapestnek ilyen hatalmas történelmi jelentőséggel bíró utcáján nyithatjuk meg első magyarországi üzletünket. A COS 2011-ben webáruházzal jelentkezett a magyar piacon, most pedig azt ünnepeljük, hogy végre valóban jelen lehetünk az országban.”

olvass tovább

Vásárlás az interneten: pro és kontra

  • 2015. november 06.

November 6-a az internetes vásárlás világnapja, ilyenkor számos webáruház kínál akciókat, kedvezményeket. De vajon megéri ezeket elfogadni, és a végén többet költeni a virtuális térben, mint azt eredetileg elterveztük?

olvass tovább

Tovább nehezítheti a hazai webshopok, bioboltok és sok más bolt helyzetét egy új törvénymódosítás

  • 2014. augusztus 01.

Egyre nehezebbé teszi a hazai webáruházak helyzetét a külföldi e-kereskedők előretörése, sok esetben az ő termékeiket és oldalaikat preferálják a vásárlók a magyar webshopokkal szemben. Tovább nehezíti az étrend-kiegészítőket, vitaminokat és bio termékeket árusító kereskedők helyzetét, hogy a jövő évi költségvetési törvényben lehetőséget biztosít a törvényhozóknak, hogy a már terápiás dózisú hatóanyagot tartalmazó étrendkiegészítők és vitaminok csak a patikákban lesznek elérhetők (esetleg bizonyos üzletekben). Jánvári András, a multi-vitamin.hu ügyvezetője szerint ez a rendelkezés az egész piac helyzetét elbizonytalanítja, amely már egyébként is visszaesésben van a korábbi évekhez képest.

olvass tovább

Kivérezhetnek a hazai kereskedő vállalatok, ha nem váltanak digitális stratégiára

  • 2008. szeptember 09.

Az elmúlt években világszerte számtalan új értékesítési csatorna jött létre, amelyek meghatározó része ma már digitális. Az e-kereskedelem robbanásszerű fejlődésének köszönhetően a piaci verseny globálissá vált, melyben a hazai kereskedők nagy részének - pár üdítő kivételtől eltekintve - sajnos óriási hátránnyal kell megküzdenie. Radó Mátyás, az augusztusban megjelent „Egységesített Kereskedelem” című üzleti szakkönyv társszerzője szerint a legtöbb hazai tulajdonú kereskedelmi vállalat még a webáruháza felépítésével birkózik, miközben már rég az üzleti evolúció egy következő szintjével, az omnichannel szemléletű értékesítés kiépítésével kellene foglalkoznia. Ez a lemaradás azt eredményezi, hogy a hazai kiskereskedelem fájdalmasan ki van szolgáltatva a környező országokból a magyar piacra belépő, erősebb versenyzőknek. Ahhoz, hogy a hazai kereskedelem helyzete pozitív fordulatot vegyen, paradigmaváltásra lesz szükség, melynek során a hazai üzletek sem kerülhetik el, hogy bizonyos értelemben technológiai vállalatokká alakuljanak át.

olvass tovább