650 lóerő, 320 km/óra: itt az új Shelby GT500
A Ford rövidre zárta az izomautók számháborúját. A 2013-ban érkező fenevad 320 km/óra feletti végsebességre lesz képes.
olvass továbbA Ford rövidre zárta az izomautók számháborúját. A 2013-ban érkező fenevad 320 km/óra feletti végsebességre lesz képes.
olvass továbbLetört volt, mert az F430 után nem volt kupé-kabrió kivitelű alapmodell a lovas istállótól? Akkor alighanem Ön is legalább annyira várja az új Ferrari 458 Spidert, mint mi!
olvass továbbAzok számára, akik Porschéval, Mercedes-szel, vagy Maseratival furikáznak, több mindent rejt az autós arisztokrácia. A személyre szabott rendszámtáblán és a tuning kiegészítőkön kívül az egyedi slusszkulcs az, ami felkelti ezeknek az embereknek az érdeklődését.
olvass továbbA Maserati a Fendivel együttműködve megalkotta a GranCabrio speciális, egyedi számozású változatát.
olvass továbbAz olaszoknak tényleg jó érzékük van az autó- és motortervezéshez, ami egyedülállóvá teszi őket a piacon. A felsőkategóriás versenymotorok körében ilyen olasz mester Ducati, aki prémium szinten pozícionálta absztrakt, ám innovatív vonalvezetésű motorjait.
olvass tovább48 éves korában a Porsche 911 Carrera fiatalabb, mint valaha: a sportautó-ikon teljesen új fejlesztésű generációja laposan elnyúló sziluettel, feszültséggel megtöltött ívekkel és precízen megformált részletekkel lép ki a reflektorfénybe - és mégis már az első pillantásra félreismerhetetlenül 911 marad. A kilenctizenegyes tradíció közepébe talál az erős izmokkal és inakkal, valamint eleganciával felvértezett, eltéveszthetetlen Porsche formanyelv.
olvass továbbAukcióra bocsátja tulajdonosa a Rózsaszín Párduc legendás autóját, a Párducmobilt.
olvass továbbA napokban mutatták be először nagy nyilvánosság előtt is a a "Cadillac a Ciel" tanulmányát, melytől a gyár nem kevesebbet mint a válságból való végleges kitörést reméli. Az optimizmus talán érthető is, hiszen az autó csodálatos, és hű a nagy múltú gyár hagyományaihoz.
olvass továbbEreje akár egy hathengeresé, fogyasztása mint egy négyhengeresé: 2012-ben kezdetét veszi az Audi A8 hybrid sorozatgyártása. 2.0 TFSI benzines erőforrása illetve elektromos motorja együttesen 180 kW (245 LE) rendszerteljesítménnyel és 480 newtonméter forgatónyomatékkal szolgál, átlagos tüzelőanyag-fogyasztása pedig 6,4 liter alatt alakul 100 kilométerenként.
olvass továbbKevés olyan márka van, amely jobban képviselné sógorékat, mint a KTM. Ki gondolná, hogy a Hans Trunkenpolz által alapított gyár, eredetileg egy kis lakatosműhely volt a múlt század 30-as éveiben.
olvass továbbA Lexus vadonatúj felső-középkategóriás modelljének legkülönlegesebb tulajdonsága, hogy a ráfutásgátló rendszere azt is figyeli, hogy épp merre nézünk egy esetleges becsapódás előtt.
olvass továbbA Kopi Luwak kávé babot egy civetmacska-féle, a pálmasodró ürülékéből válogatják szemenként Indonéziában.
olvass továbbA BMW mindig is az előremutató megoldásokról volt híres, mostani koncepciójukban sem kell csalódnunk. A mindennapi életből való menekülés, a korlátozások lesöprése a cél, és mindezt egy hibriddel.
olvass továbbElső alkalommal rendezték meg az idén az Automotive Brand Contest versenyét, ahol az Audi kiváló szerepléssel nem csupán az „Év Márkája” („Brand of the Year“) díjat hódította el, hanem az összesen 13 kategóriából hétben elnyerte a „Best of Best“ kitüntetést is.
olvass továbbA Range Rover az Autobiography sorozat zárásaként bejelentette legutolsó modelljét.
olvass továbbA gyárat Enzo Ferrari alapította 1929-ben Scuderia Ferrari néven. 1947-ben gyártották első közúti sportautó modelljüket.
olvass továbbBár a Forma 1-en leginkább az autóké a főszerep, azért pályán kívül is történtek érdekességek.
olvass továbbAz olasz motorgyárat nem kell bemutatni a motorozás szerelmeseinek. A kis családi vállalkozásból kinőtt, mára több ezer embert foglalkoztató nagyvállalat a világ minden részére szállít. Emellett pedig a motorsport területén is rendkívüli sikereket ért el.
olvass továbbAz ötvenes-hatvanas évek az amerikai autóipar számára az addig elérhetetlennek tűnő álmok megvalósítását jelentette: Az akkori formatervezők a minél magasabb fokú automatizáltságot és az alternatív hajtások megvalósítását keresték, ám a fogyasztás, a környezetszennyezés és kocsik súlya teljesen lényegtelen tényezők voltak.
olvass továbbA Lamborghini jól belehúzott, hiszen a jövőre, vagyis valamikor megjelenő Lamborghini LP700-4-hez olyan videót produkált, amit egy elsőosztályú Hollywood-i stúdió is megirigyelt volna. Lehet gyönyörködni.
olvass tovább