MOBILITY


Shuanghuan Ceo - Felismered?

  • 2010. március 24.

Furcsa fajta a magyar, megeszi az akciós, 120 ft/kg-os csirketollból és csőrből készült párizsit, de kocsiból minimum Golf kell, mert az a jó. Itthon nem túl gyakoriak a különben teljesen jó minőségű koreai autók sem, míg a kevésbé sznob Ausztriában tele vannak velük az utak.

olvass tovább

BRABUS ultimate High Voltage Concept

  • 2010. március 17.

A kisautó lelke egy villanymotor, amelynek maximális teljesítménye 82 lóerő, nyomatéka pedig elismerésre méltó 280 Nm, ez utóbbit 0 fordulatszámnál, induláskor adja le. A motort a padlóban, hosszában elhelyezett lítium-ionos telepek látják el elektronokkal, a rendszer kifejlesztésében pedig a Tesla segített a németeknek.

olvass tovább

Kémfotókon az új Audi A7

  • 2010. február 17.

Egy kicsivel mindenből több. Talán ez jellemzi a legjobban az Audi A7-est. A bajor gyár 2010 végén tervezi csatasorba állítani  a kocsit, melynek olyan riválisokkal kell megküzdenie, mint az Aston Martin Rapide vagy a Mercedes CLS.

olvass tovább

Volvo S60

  • 2009. június 22.

Most már egészen biztos, hogy a Volvo szakít hagyományos éleitől, s a lágyabb, lekerekített formák felé nyit. Ha ez a konceptautó valóban zöld utat kap, akkor elkezdheti felkötni a gatyát a konkurencia.

olvass tovább

Citroen GT, játékból valóság

  • 2009. június 04.

Citroenéknél is elgurult a gyógyszer, lehet hogy a világgazdasági válság teszi, esetleg túl sok csigát ettek a franciák, de előrukkoltak ők is egyedi szériás sportkocsival. Alapvetően igazuk van. Húsz darab méregdrága luxusjárművet könnyebb eladni, ennyi milliomost (milliárdost) még mindig lehet találni...

olvass tovább

A Forma-1 története - a hetvenes évek

  • 2009. május 04.

A hetvenes évek hatalmas változást hoz a Forma-1 életében. Végleg eltűnnek a szivarformák, s a versenyautók az első illetve hátsó szárnyaikkal elkezdenek hasonlítani a mai Forma-1-es gépekre. A biztonság is egyre nagyobb szerepet kap, bár természetesen még hosszú ideig jön látogatóba a pályára a halál.

olvass tovább

A Forma-1 története, második rész

  • 2009. március 23.

Előző részünkben a Forma-1 megalakulásával, az ötvenes évek hőskorával foglalkoztunk. A hatvanas évekbe érünk, a sorozat professzionális sporttá válik, profi csapatokkal és még profibb versenyzőkkel. Braham, Hill, Stuart korszaka következik.

olvass tovább